قدس آنلاین- تبریز:‌رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست کشوری این استان با صدور یکهزار و ۴۷۵ جواز تاسیس در ۹ ماه گذشته خبر داد .

رتبه نخست آذربایجان شرقی در کشور با صدور ۱۴۷۵ جواز تاسیس صنعتی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین نجاتی اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده توسط معاونت طرح و برنامه ریزی وزارت صنعت معدن و تجارت، در ۹ ماه منتهی به آذر امسال یکهزار و ۴۷۵ فقره جواز تاسیس صنعتی در آذربایجان شرقی صادر شده است که این رقم ۱۱.۷ درصد از کل جوازهای صادر شده در کشور را تشکیل می دهد .

وی سرمایه گذاری پنجاه هزار میلیارد ریالی و اشتغالزائی ۲۸ هزارنفری را برای برای این تعداد جواز صنعتی پیش بینی کرد و همچنین اظهار داشت: در مدت زمان یاد شده ۲۲۲ فقره پروانه بهره برداری نیز صادر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰.۶ درصدی را نشان می دهد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اعداد و ارقام آمار ارائه شده از سوی معاونت طرح و برنامه ریزی وزارت صنعت معدن و تجارت تصریح کرد : بررسی این آمار نشان از رونق مجدد تولید و جلب نظر سرمایه گذاران برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت بالای استان در جهت راه‌اندازی خطوط تولید است

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.