قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان قره‌آغاج، گفت: افتتاح این بیمارستان با امکانات عادی میسر نبود و یک کار ویژه در این زمینه صورت گرفت.

بینمارستان افتتاح شده قره‌آغاج تجهیز نشده است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در دیدار با منتخبان شهرستان چاراویماق، با تاکید بر این که باید کلمه محروم را از پیشوند این شهرستان برداریم، افزود: مطالب مطرح شده در این جلسه نشان داد که مردم چاراویماق، مردمی آگاه، خوش‌فکر، متین، بااخلاق، ارزشی و وفادار به نظام و حامی دولت هستند و هر منطقه‌ای که مردمی با چنین ویژگی‌هایی داشته باشد محروم نیست.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید آمده است تا بدعت‌های غلط گذشته را کنار بزند، گفت: این منطقه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی است که برخی مشکلات، جلوی بروز و ظهور آنها را گرفته و امروز به جای محروم نامیدن این منطقه باید برای شکوفا کردن استعدادهای آن تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجه تسمیه چاراویماق، اظهار داشت: در گذشته چهار ایل بزرگ در این منطقه زندگی می‌کردند، اما امروز به جای چهار ایل، چهار ویژگی برجسته این منطقه یعنی فرهنگ، کشاورزی، معدن و گردشگری را معرفی می‌کنیم که استفاده از این چهار ویژگی باید اولویت توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز بیمارستان قره‌آغاج، گفت: افتتاح این بیمارستان با امکانات عادی میسر نبود و یک کار ویژه در این زمینه صورت گرفت و امروز شاهدیم که بخش عمده مشکلات آن حل شده و امیدواریم با همت مسؤلان بقیه مشکلات نیز حل شود.

جبارزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز بخش عمده درآمدهای دولت صرف امور جاری مانند حقوق و یارانه‌ها می‌شود و باید منابع مردم و بخش خصوصی را به میدان بیاوریم.

وی با تاکید بر این که برای جذب منابع مردم باید فضای سرمایه‌گذاری، فضای امنی باشد، افزود: در نگاه دولت تدبیر و امید، تولید و سرمایه‌گذاری کار مقدسی است و با این نگاه در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری حرکت می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که محور توسعه هر منطقه، اهالی آن است، افزود: امروز باید انسان‌های توانمند چاراویماق به صحنه بیایند و از توانایی خود برای پیشرفت این منطقه استفاده کنند.

وی با اشاره به محوریت بخش کشاورزی در روند توسعه شهرستان چاراویماق، اظهار داشت: بیش از 10 میلیارد تومان برای نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده و هم‌اکنون 40 نوع بذر گندم در آن کشت می‌شود، ضمن این که در آبیاری تحت فشار هم هیچ محدودیتی برای حمایت نداریم.

جبارزاده افزود: با این حمایت‌ها انتظار داریم کشاورزان چاراویماق همت کنند و این شهرستان را به عنوان شهرستان برتر در حوزه کشاورزی تبدیل کنند.

وی همچنین برای احداث استخر و تامین نیروی انسانی بیمارستان قره‌آغاج قول مساعد داد.

در ابتدای این دیدار نمایندگانی از معتمدین، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران، دانشگاهیان، کشاورزان، معدنکاران، فعالان اجتماعی و اصناف شهرستان چاراویماق به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان پرداختند.

آنان در سخنان خود بر لزوم تلاش برای اشتغال‌زایی و رفع مشکل بیکاری جوانان، بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان، ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی، سرمایه‌گذاری در حوزه معدن، ایجاد صندوق حمایت از کشاورزان و حل مشکلات مسکن مهر تاکید کردند.

بیمارستان 32 تخت‌خوابی چاراویماق همزمان با هفته دولت امسال  و با حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و استاندار آذربایجان‌شرقی بیمارستان 32 تخت‌خوابی امیرمومنان(ع) شهرستان چاراویماق به بهره‌برداری رسید.

وی از این پیش از این تاکید کرده بود هر پروژه که به بهره‌برداری برسد باید از همان روز افتتاح آماده ارائه خدمات باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.