۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
کد خبر: 261037
اخبار ويژه/ترور یک مدیر در سراوان

سال آینده آب نداریم!

ایلنا: پرویز کردوانی، استاد دانشگاه و پدر کویرشناسی ایران در پاسخ به اینکه با توجه به اوضاع بارندگی ها در کشور، وضعیت آب سال آینده چگونه خواهد بود، گفت: این مشكل را نمی توان حل كرد، نه دولت می تواند و نه مردم، اگر هم حرفی در زمینه راه حل زده می شود، فقط در حد مسكن است، چون دیر شده است. وی افزود: با روش كنونی، سال آینده در تهران و بسیاری از نقاط كشور آب جیره بندی می شود.

 

رشته مبارزه با مواد مخدر!

ایسنا: علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تأکید کرد: باید بتوانیم دو واحد درسی اجباری در حوزه پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه ها تأسیس کنیم.

 

یک میلیون نفر در زلزله می میرند!

فارس: علیرضا نادری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به بحران وقوع زلزله در پایتخت، تصریح کرد: چنانچه در شهر تهران زلزله‌ای بیاید بیش از یک میلیون نفر می میرند.

 

حمله به امام جمعه مانهایم آلمان

جهان: امام جمعه شهر مانهایم آلمان توسط گروه های ضد اسلامی در این کشور مورد حمله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

 

جعل هویت ایرانی

قدس آنلاین: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری اعضای یک خانواده غیر ایرانی که مدت 16 سال با اسناد و مدارک هویتی جعلی زندگی می کردند، خبر داد.

 

سردرگمی بورس تهران

ایسنا: خبرها حاکی است، بورس تهران که در انتظار محرک قوی اقتصادی یا سیاسی برای رشد است، همچنان در سردرگمی و بی تحرکی به سر برده و با بی انگیزگی سهامداران مواجه شده است.

 

شکایت دانشگاه ایرانیان از وزارت علوم

فرارو: دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان دربیانیه‌ای، با انتقاد از اظهارنظرهای برخی مسؤولان وزارت علوم، اعلام کرد که این دانشگاه مجبور است جهت جلوگیری از ادامه اشاعه اکاذیب و تشویش اذهان عمومی توسط برخی از مدیران وزارت علوم، به مراجع قضایی شکایت کند.

 

کارگران کدام استان‌ سخت زندگی می‌کنند؟

ایلنا: تحلیل ارقام ارایه شده توسط مرکز آمار ایران نشان می‌دهد، پایه دستمزد کارگران شاغل در تهران به همراه یارانه دریافتی آنها طی سال جاری حدود ۲۴درصد از هزینه‌های زندگی آنان را پوشش داده است، اما کارگران سیستان و بلوچستان با همین میزان دستمزد توانسته‌اند حدود ۷۴درصد از متوسط هزینه‌های زندگی‌ شهری در این استان را بپردازند.

 

دادگاه علنی باشد!

مهر: سعید مرتضوی، مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی گفت: می خواهم دادگاهم علنی برگزار شود. پاسخهای من به اتهامات شاکیان را باید رسانه ها ضبط کنند.

 

ترور یک مدیر در سراوان

مهر: مدیر مدرسه شهید قلنبر شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان صبح دیروز مورد سوء قصد افراد مسلح قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

3 تجمع اعتراضی مقابل مجلس

ایرنا: روز گذشته شماری از فرزندان شهدا و ایثارگران پذیرفته شده ذخیره آزمون استخدامی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، رانندگان کامیونهای دنگ فنگ و دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع مشکلات خود شدند.

 

دست کم سفیر فرانسه را احضار کنید

تسنیم: محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه با اشاره به اهانت هفته‌نامه شارلی ابدو فرانسه به پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: دولت اگر سفیر فرانسه را اخراج نمی‌کند، حداقل در احضار او کوتاهی نکند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.