پیشنهاد سردبیر

'بشار اسد' رییس جمهوری سوریه در گفت وگو با نشریه آمریکایی 'فارن افرز' ، رژیم صهیونیستی را نیروی هوایی القاعده توصیف کرد و گفت این رژیم از تروریست ها در سوریه حمایت می کند.

بشار اسد: رژیم صهیونیستی نیروی هوایی القاعده است

به گزارش منابع خبری غربی ، اسد در گفت وگو با این نشریه آمریکایی که قرار است متن کامل آن دوشنبه منتشر شود ، گفت: کاملا روشن است که اسرائیل از تروریست ها در سوریه حمایت می کند زیرا هر زمان که ما در جایی پیشروی می کنیم ، اسرائیل به منظور ضربه زدن به ارتش سوریه آنجا را مورد حمله قرار می دهد.

اسد افزود: به همین دلیل برخی در سوریه به کنایه می گویند که القاعده نیروهای هوایی دارد و نیروی هوایی اسرائیل نیروی هوایی القاعده است.

رییس جمهوری سوریه در بخش دیگری از این گفت وگو افزود: ما در دو سال گذشته به پیشرفت هایی رسیده ایم اما اگر من سوال کنید که 'اوضاع جنگ خوب است؟' ، جواب من این است که هر جنگی بد است زیرا شما همیشه بازنده اید و جنگ همواره ویرانی به همراه دارد.

به گزارش رسانه های غربی ، این گفت وگوی اسد با فارن افرز اولین واکنش او به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به منطقه ای در خاک سوریه است.

پایگاه خبری 'فلسطین الیوم' روز یکشنبه گزارش داد 'موشه یعلون' وزیر جنگ رژیم صهیونستی اعتراف کرد که این رژیم مسئول هدف قرار دادن گروهی از فرماندهان حزب الله از جمله فرزند عماد مغنیه و افسر ایرانی در منطقه قنیطره در خاک سوریه است.

یعلون با اشاره به اینکه از حضور افسر ایرانی اطلاع داشته است، به طور رسمی رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایت دانست.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.