قدس آنلاین : معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توهین اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی‌اکرم (ص) و با مشکوک خواندن این وقایع، گفت: به نظر می‌رسد غرب سناریوی جدیدی علیه جهان اسلام آماده کرده است.

غرب سناریوی جدیدی علیه جهان اسلام آماده کرده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار رسول سنایی‌راد در گفت و گو با خبرنگار ما پیرامون تظاهرات اخیر فرانسه علیه حوادث اتفاق افتاده تروریستی در این کشور ، بیان داشت: در صف جلوی این راهپیمایی نخست‌وزیر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست حضور داشت که این خود باز نشان دهنده سناریوی جدید دیگری علیه جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: در توهین به پیامبر (ص) که توسط سایر ادیان نیز محکوم شد، نقش اول را صهیونیست‌ها و فراماسون‌های دین‌ستیز بازی کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: سران برخی کشورهای اسلامی در قبال این توهین امتحان بدی را پس دادند و باید حساب ملت‌ها را نسبت به سران برخی از کشورهای اسلامی جدا دانست.

سردار سنایی‌راد با تبریک و تسلیت شهادت فرزند سردار شهید عماد مغنیه (جهاد مغنیه)، سردار محمدعلی الله‌دادی و چند تن دیگر از فرماندهان حزب‌الله در منطقه قنیطره سوریه افزود: شهادت این عزیزان و بزرگواران نشان‌دهنده وحدت اسلامی در مقابله با تهاجمات رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: این اتفاق از یک‌طرف حمایت مقاومت از بشار اسد و از طرف دیگر نوعی همسویی میان گروهک‌های معارض تکفیری و رژیم صهیونیستی را به‌خوبی آشکار می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با اطلاعاتی که گروهک‌های تروریستی و نیروهای تکفیری در اختیار سازمان جاسوسی اسرائیل قرار دادند، زمینه شهادت نیروهای حزب‌الله حین انجام ماموریت در منطقه قنیطره سوریه را به دست رژیم صهیونیستی فراهم ساختند.

وی مطرح کرد: این برای اولین بار بود که یک سردار ایرانی توسط بالگرد رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت رسید و در واقع این اتفاق مشروعیت‌بخش آرمان مبارزه با رژیم صهیونیستی به‌ حساب می‌آید.

سنایی‌راد تصریح کرد: شهادت سردار محمدعلی الله‌دادی افتخار بزرگی برای ما ایرانی‌ها در مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کش و بی‌رحم صهیونیست است.

وی با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی برای جهان مشخص‌ شده که تروریستی است، گفت: همین ماهیت تفاوت 2 جبهه را در منطقه نشان می‌دهد که عبارت‌اند از جبهه عقلانی و انسانی و آرمان‌خواه و دوم جبهه خشن و مبهم ...

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروزه خیلی از کشورهایی که در ماجرای سوریه کنار دست تکفیری‌ها و معارضین مخالف دولت این کشور قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد که آن‌ها با گروهک‌های تروریستی به‌ شدت همکاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: سران کشورهایی مثل ترکیه در همراهی با گروهک‌های تکفیری و معارض دولت سوریه باید به مردم خود پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.