قدس آنلاین : رییس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجراي ۵۰ ويژه برنامه دهه فجر در مدارس استان خبر داد و گفت: اين ايام بهترین فرصت برای آشنا نمودن نسل جدید انقلاب اسلامی با آرمان هاي انقلاب اسلامي و اندیشه های تابناک امام خمینی (ره) است.

اجراي ۵۰ ويژه برنامه دهه فجر در مدارس استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمد اسماعيل زاده با اشاره به تشكيل کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان آموزش و پرورش استان بيان كرد: امروز نسل جدید باید با اندیشه های امام خمینی (ره) بیشتر آشنا شوند و به گونه ای باید حرکت کنیم که فرهنگیان و به ویژه دانش آموزان در صحنه های دفاع از ارزش های ارزشمند انقلاب اسلامی حضور همه جانبه داشته باشند.
وي با اشاره به اينكه نسل جوان بايد حافظ آرمان هاي انقلاب اسلامي باشد، اظهار كرد: در برنامه هاي ويژه دهه فجر به معرفي دستاورد هاي انقلاب اسلامي، فرهنگ ايثار و گذشت انقلاب مي پردازيم تا دانش آموزان بيشتر از قبل پاي بند نظام و اهداف انقلاب اسلامي شوند.
رییس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: برنامه هاي گراميداشت سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر بر محور ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، تعظیم و تکریم ایثارگران برنامه ریزی و اجرا مي گردد.
اسماعيل زاده با اشاره به اينكه ۵۰ برنامه وي‍ژه ايام دهه فجر به كليه ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحي استان اعلام شده است، عنوان كرد: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در يكي از مدارس استان همزمان با ورود امام راحل در ۱۲ بهمن، تور امام شناسي با حضور دانش آموزان در نگارستان حضرت امام (ره) ويژه دانش آموزان مقطع ابتدايي، همايش ادبي خورشيد انقلاب در كانون امام خميني شهرستان خميني شهر را از جمله مهمترين برنامه هاي اين ايام برشمرد.
وي با اشاره به آذین مدارس و تهیه پرچم، پلاکارد، بنر و پوستر های تبلیغاتی، از ديگر برنامه هاي ايام دهه فجر گفت: برگزاری صبحگاه مشترک در تالار ادب اصفهان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه از آثار دست ساز دانش آموزان، دیدار از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی با عنوان انقلابی به رنگ خدا و حضور فعال اعضای سازمان دانش آموزی در راهپیمایی ۲۲بهمن از ديگر برنامه هاي دهه فجر است.
اسماعيل زاده با اشاره به اينكه برنامه هاي اين ايام در سالهاي گذشته با استقبال خوبي از سوي دانش آموزان روبه رو شد، بيان كرد: در برنامه اي تحت عنوان جشن ستارگان از برگزيدگان رتبه هاي علمي، فرهنگي و ورزشي مناطق مختلف آموزش و پرورش استان تقدير مي شود.
رییس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص تاثير گذاري برنامه هاي دهه فجر تصريح كرد: با توجه به اينكه نسل امروزي از بخش هاي مختلف جامعه از جمله رسانه ها و مسولين تاثير مي پذيرند بايد تمام بخش ها در اين روزها بر روي آشنايي جوانان با آرمانهاي بلند انقلاب تمركز كنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.