قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی گفت: 165 پروژه مددجویی با هزینه‌ای بالغ بر 48 میلیارد و 934 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح 165 پروژه مددجوئی کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین دشتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  در تشریح برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجر اظهار داشت: 417 طرح اشتغالزایی و خودکفائی برای مددجویان تحت حمایت به ارزش 123 میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر به اجرا در می‌آید.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی قالی بافی،دامداری،  کشاورزی،کامپیوتر، قرآن، احکام، گلدوزی و خیاطی برای 215 مددجو خبر داد و افزود: همزمان با دهه مبارک فجر برای325 نوعروس جهیزیه به ارزش 5 میلیارد ریال اهدا و برای 420 نفر نیز وام کارگشایی به مبلغ 8 میلیارد و 350 میلیون ریال اعطا می‌شود.

دشتی ادامه داد: در دهه مبارک فجر مسئولان استانی از منازل 211 مددجوی تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید خواهند کرد.

دشتی توزیع ارزاق و کالا بین 250 مددجو، دیدار با 97 خانواده شهید، برگزاری پنج نمایشگاه تولیدات مددجویان، ایجاد چهار ایستگاه صلواتی و برگزاری 17 مسابقه فرهنگی و چهار مسابقه ورزشی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر عنوان کرد و یادآور شد: مسابقات فرهنگی با موضوع مقاله نویسی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی وکارگاه آموزشی با موضوع نقش اتحاد و عزم ملی در پیشرفت کشور، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و نیز بصیرت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.