مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، گفت: رویکرد سرمایه گذاری از ساخت وسازهای تجاری و مسکونی به ساخت پروژه های زیر ساختی تغییر می کند نه به این معنا که در حوزه تجارتی و مسکونی اقدامی صورت نگیرد.

رویکرد سرمایه گذاری در مشهد تغییر می کند

به گزارش قدس انلاین، رشید صحابی افزود: در مدیریت شهری ایجاد فضاهای سبز، پارک­های درون شهری وبرون شهری، پارکینگ های عمومی، تقاطع غیر هم­سطح و حمل ونقل بهتر در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه به تعامل با بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ما فضا را با هدف ایجاد جامعه شهروندی که بتوانند از تکنولوژی بهتر استفاده کنند، برای بخش خصوصی آماده کرده و زمان انجام پروژه-ها را کوتاه می کنیم.

وی با اشاره به وجود چند لایحه در شورای شهر، تصریح کرد: راه اندازی خط BRT از جمله این لوایح است که کلیات آن تایید شده، این خط با 100 دستگاه ماشین در فاصله 25 کیلومتری، شرق مشهد را به غرب آن متصل می کند. این پروژه با هزینه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان توسط سرمایه گذار، می تواند سه میلیون سفر را در طول روز رقم بزند.

صحابی خاطرنشان کرد: تصفیه خانه محلی فاضلاب شهری، احداث پارکینگ زیرسطحی جانبازبه عنوان  پروژه­ های زیرساختی از دیگر لوایح در دست اجراست که برای همکاری با سرمایه گذار در این خصوص به دنبال ایجادانگیزه و راه­های جذب سرمایه گذار هستیم.

وی از ایستگاههای آتش نشانی به عنوان یک فضای اقتصادی در مدیریت شهری یاد کرد و افزود: ارائه خدمات و ارتقاء کیفیت شامل ساختمان­های اداری و ایستگاه­های آتش نشانی در بحث­های مشارکتی مدنظر ماست.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، گفت: در حوزه پارک سازی به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، پروژه­های پارک خورشید با مساحت 440 هکتار، پارک چهل بازه با 110 هکتار مساحت، پارک ربیع با 100 هکتار مساحت و مجموعه هفت حوض، محلی مستعد برای سرمایه گذاری و ورود به بحث گردشگری ملی و فراملی است که با انجام اینگونه اقدامات ماندگاری زائر در این شهر افزایش می یابد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.