در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به قدم زدن ظریف با جان کری تذکری داده شد که رییس جمهور هم پاسخ داد و پیرامون این موضوع، بحث‌هایی صورت گرفت ولی اصلا مشاجره و قهری در کار نبود و آقای روحانی هم جلسه را ترک نکرد.

آیا روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قهر کرد؟
 
خبرگزاری فارس: آیا روحانی از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قهر کرد؟
  •  

سایت رویش نیوز نوشت: روز گذشته یکی از سایت های خبری نزدیک به دولت مدعی شد که در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی - اول بهمن ماه - دکتر روحانی پس از صحبت های یکی از اعضای شورای انقلاب فرهنگی که پیرامون پیاده روی وزیر امور خارجه ایران با جان کری،به نقد این حرکت پرداخته بود به شدت بر افروخته شده است

بر اساس ادعای این سایت خبری رئیس جمهور پس از عوامانه دانستن صحبت های عضو شورای انقلاب فرهنگی و بالا گرفتن بحث جلسه را به حالت قهر ترک کرده است.

اما امروز در مصاحبه ای که رویش نیوز با حجت الاسلام سالک، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام داده است حقیقت موضوع بیان شد.

حجت الاسلام سالک در این رابطه گفت: اساسا جلسات شورای انقلاب فرهنگی با نطق پیش از دستور اعضا شروع می شود و مباحث مطرح شده در جلسه اخیر شورا آرام تر از آن چیزی است که برخی رسانه ها به آن اشاره کرده اند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: در نطق های پیش از دستور، یکی از اعضای شورا پیرامون اهانت مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم اسلام (صلی ا... علیه و آله) اشاره کرد و این کار را محکوم و از دولت حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع را مطالبه نمود و در ادامه نسبت به قدم زدن آقای ظریف با جان کری تذکری داد که رییس جمهور هم پاسخ داد و پیرامون این موضوع، بحث هایی صورت گرفت و اصلا مشاجره و قهری در کار نبود و آقای روحانی هم جلسه را ترک نکرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به خبرنگار رویش نیوز گفت: در حین جلسه مباحث مختلفی از جمله موضوع دانشگاه ها هم مطرح شد که آنجا هم مباحثی صورت گرفت که باز هم نمی توان لفظ مشاجره و قهر کردن را برای آن ها به کار برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.