عظیمی:  با مقایسه آمار مربوط به جایگاه اینتر در جدول و میانگین امتیازهای کسب شده از سوی مربی سابق گالاتاسرای و منچسترسیتی، مانچینی حتی بدتر از ماتزاری مربی پیشین اینتر که در ماه نوامبر اخراج شده بود، عمل کرده است؛ ...

آمار «مانچو»  بدتر از «ماتزاری»!

 ولی موقعیت او در این تیم متزلزل نیست و مسؤولان و هواداران مطمئن هستند که با حضور او روی نیمکت در درازمدت اینتر به تیم قدرتمند سالهای گذشته بازمی گردد.

شکست در خانه تورینو بازیکنان و مربیان این تیم را با سرخوردگی به میلان فرستاد. قرار بود این بازی فرصتی برای صعود هرچه بیشتر اینتر در جدول رقابتها و قرارگرفتن در سکوی سوم باشد. درلیگ ایتالیا اینتر همچنان روزهای ابری خود را سپری می کند، اگرچه در جام حذفی مقابل سمپدوریا پیروز شده و به مرحله بعد پیشروی کرده است. بازگشت روبرتو مانچینی به نیمکت اینتر قرار بود تحولی بزرگ در این تیم ایجاد کند. مانچو درست برای دربی با میلان و زمانی که اینتر درجایگاه نهم جدول قرار داشت به اینتر آمد. تیم او سه پله با لیگ اروپا و پنج پله با چمپیونزلیگ فصل بعد فاصله داشت، اما تا امروز خبری ازتحول در این تیم نبوده و بعد از حضور نه هفته ای مانچو روی نیمکت اینتر، نراتزوری هنوز در پله نهم لیگ ایستاده و تکان نخورده اند. اگر برای قرارگرفتن در سهمیه لیگ اروپا این تیم دستکم به هفت امتیاز نیاز دارد، برای عنوان سومی درحال حاضر هشت امتیازاختلاف با تیم سوم جدول یعنی ناپولی وجود دارد. در یازده مسابقه ای که ماتزاری در لیگ این فصل هدایت اینتر را در دست داشت، او 16 امتیاز کسب کرده بود.

در 9 مسابقه ای که مانچو انجام داده او فقط 10 امتیاز برای این تیم به دست آورده است. اینتر ماتزاری همچنین از میانگین گل زده بهتری در هر بازی نسبت به تیم مانچو برخوردار بود. میانگین گلهای زده مانچینی 12 گل زده و 12 گل خورده را نشان می دهد و البته تیم او در بعضی از بازی هایش تمایل بیشتری برای کسب نتیجه نشان داده است. خلاصه اینکه از نظرآماری تیم مانچینی هیچ تفاوتی با تیم ماتزاری ندارد، ولی مسیری که اینتر با مانچو می پیماید، فعلاً تاریخ انقضا ندارد و هدف پیشروی در جدول و مشاهده اولین دستاوردهای او در این تیم خواهد بود؛ به همین دلیل مسؤولان تیم در تلاش هستند تا خواسته های او را در بازار برآورده کنند.

اینتر در بازار زمستانی پودولسکی و شقیری را خرید. نسبت به عملکرد مانچو نارضایتی هایی وجود دارد، ولی این باور که برای رشد کردن به زمان بیشتری نیاز خواهد بود، سبب شده که موقعیت مربی سابق سیتی در این تیم پایدار بماند. خود مانچو بعد از شکست برابر تورینیو گفت:” تیم ما بازی خوبی انجام داد و مستحق برد بودیم و درمسیر درست هستیم. مطمئن هستم که به چمپیونزلیگ فصل بعد راه پیدا می کنیم. نمی دانم چطور، ولی حتماً به این هدف خواهیم رسید.”

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.