۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: 261261
اخبار ويژه/پیشنهاد اخراج کارمندان مجرد

تصویر رهبرانقلاب در شهرهای عراق

جهان: بتازگی تصاویری از تابلوهای تبلیغاتی گردانهای طلایع در برخی شهرهای عراق از جمله بغداد نصب شده است. در این تابلوها، تصویری از مقام معظم رهبری دیده می شود. در این تابلو با عنوان «گردانهای خراسانی - مأموریتهای ویژه» نوشته شده است: ما شکست نمی خوریم. ما خون خود را نثار می کنیم. آرم این گروه داوطلب نظامی شیعیان (طلایع) نیز برگرفته از آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

فساد در پرونده کرسنت محرز است

مهر: حبیب آقاجری، عضوکمیته بررسی پرونده کرسنت در کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه تخلف و جرم صددرصد در پرونده کرسنت صورت گرفته است،گفت: فساد مالی و جرم در این پرونده محرز است و قوه قضاییه نباید تحت تأثیر فشارها قرار گیرد.

 

رونمایی کتاب «امپراطوری باشکوه پارس»

فارس: روز گذشته با حضور وزیران خارجه ایران و پرتغال، کتاب «نگاهی به امپراطوری باشکوه پارس» در محل وزارت خارجه رونمایی شد.

 

اعتراض عراق به سرقت تورات

العالم: وزارت گردشگری و آثار باستانی عراق اعتراض خود را به دستیابی غیرقانونی رژیم صهیونیستی به نسخه خطی تورات این کشور اعلام کرد. در رسانه ها خبر رسیدن نسخه خطی تورات عراق به فلسطین اشغالی و جشن گرفتن وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به خاطر این موضوع منتشر شده است.

 

پیشنهاد اخراج کارمندان مجرد

فرارو: گفته می شود، یک مقام مسؤول در جلسه شورای فرهنگ عمومی همدان با اشاره به شمار کارمندان مجرد در استان، پیشنهاد داد: کارمندان مجرد طی یک سال آینده اقدام به ازدواج نمایند، در غیر این صورت متأهلان دارای شرایط کاری، جایگزین آنان در محیط‌های اداری شوند.

شهادت جوان ایرانی مدافع حرم

ابنا: «حسین شاکری»، جوان ایرانی در راه دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) به شهادت رسید.

 

اظهارنظر «یانی» درباره سفر به ایران

قدس آنلاین: «یانی کریسومالیس»، معروف به «یانی»، موسیقیدان، پیانیست، نوازنده کیبورد و آهنگساز اهل یونان که مدتی است خبرهایی درباره احتمال حضورش در ایران به گوش می‌رسد، گفت: خالصانه امیدوارم این شانس را داشته باشم که ایران را ببینم.

 

پرداختن به موسیقی تا چه حد؟!

ایلنا: آیت ا... اسدا... ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس در هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان گفت: ما مخالف برگزاری کنسرت و موسیقی در استان فارس نیستیم، اما پرداختن به این موضوع اندازه‌ای دارد.

 

استعفای جمعی در حزب اسلامی کار

مهر: اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با انتشار استعفا نامه‌ای، خروج خود را از این تشکل سیاسی اعلام کردند.

 

اظهارات مداخله‌جویانه یعنی اخراج

قدس آنلاین: فاطمه آلیا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با محکومیت اظهارات مداخله‌جویانه نایب‌رئیس مجلس آلمان علیه ایران، گفت: بهتر بود پس از این اظهارات مداخله‌جویانه، به سفر وی پایان داده می‌شد.

 

افزایش ۳۵ درصدی سرطان در ایران

فارس: فرهاد سمیعی، دبیر علمی همایش سرطان و پیشگیری گفت: تا سال ۲۰۲۵ سرطان در ایران ۳۵ درصد افزایش می‌‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.