قدس آنلاین: رییس کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم قطعی اعدام برای عامل بازمانده در جنایت درگیری گلپایگان و اجرای حکم در محل ارتکاب جنایت خبر داد.

عامل جنایت گلپایگان اعدام می شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، احمد خسروی‌وفا گفت: ششم دی ماه امسال، افرادی شرور در جریان یک درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان، سه نفر از آنها و ۲ شهروند را به شهادت رساندند و یکی از سارقان نیز توسط پلیس به هلاکت رسید.
وی با بیان اینکه عاملان این حادثه در گذشته نیز در استان‌های مختلف کشور، ۱۰ فقره سرقت مسلحانه را مرتکب شده بودند، افزود: پس از وقوع این رویداد تلخ، با تلاش ماموران انتظامی استان اصفهان، در روز ۱۱ دی ماه، مخفیگاه عاملان این درگیری شناسایی و در عملیاتی ویژه، یکی از سارقان، دستگیر شد و فرد دیگر به هلاکت رسید.
رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: تنها عامل بازمانده این حادثه بلافاصله به مرجع قضایی تحویل داده شد و با هماهنگی قضات دیوان عالی کشور، رای نهایی، در کمترین زمان، صادر و ضارب به عنوان محارب و مفسد فی‌الارض شناخته شد.
خسروی وفا با اشاره به صدور حکم اعدام برای مجرم این حادثه، خاطرنشان کرد: حکم اعدام به زودی در ملاعام و در محل وقوع جنایت اجرا خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نعمتی از بادرود IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    2 0
    امیدوارم قانونی باشه که این آدم کش خشن چندین بار اعدام بشه تا بفهمه نباید به راحتی با جون جوونای مردم اینطور بازی می کرد!
  • محمد IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    این قاتلین بالفطره و جنایتکار دهها سرقت و جرم وجنایت خشن قبلا انجام داده و دستگیر هم شده بودند اگر احکام اسلامی در مورد انها اجرا می شد جنایات اخیر هم به وقوع نمی پیوست