قدس آنلاین یزد ـ معاون مرکز برنامه ‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از رونمایی سیستم جدید «بکفا» در اسفندماه سال جاری خبر داد.

 سیستم جدید «بکفا» به زودی رونمایی می شود

به گزارش قدس آنلاین یزد ، حمید علیین در نشست بررسی مسائل و مشکلات مدارس و معلمان استان یزد و هم اندیشی ساماندهی مشکلات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه «بکفا» نام اختصاری یک سامانه آماری به نام برنامه ریزی و کنترل فرآیند آموزش است، اظهار داشت: عملکرد در آموزش و پرورش و مدارس باید به طور کامل سیستمی شود تا برنامه ها و حرکت در مسیر به درستی اجرا و کنترل شود.

وی افزود: در همین راستا در اسفندماه سال جاری، سیستم جدید بکفا رونمایی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست ضمن تشریح ویژگی ‌های استان یزد اظهار داشت: آموزش و پرورش در استان یزد قداست خاصی دارد و نمادی پر افتخار از پیشتازی فرهنگ سختکوشی، توکل، تدین، قناعت و از افتخارات مردم دارالعباده است.

احمد شیرزاد از شورای آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین شورای تصیم‌گیری در استان یزد یاد کرد و بیان داشت: این شورا با حضور استاندار و معاونان استاندار به منظور نظارت و حمایت از فعالیت‌های آموزش و پرورش استان تشکیل می‌شود.

وی، فرسوده بودن فضای فیزیکی و تجهیزات مدارس استان را یکی از چالش‌های آموزش و پرورش یزد عنوان کرد و خواستار توجه جدی به ارتقاء جایگاه اجتماعی و معیشتی فرهنگیان شد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.