۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 261347
حمايت خاكپوراز كي روش

به گزارش قدس آنلاين، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در خصوص در این دیدار گفت: خوشبختانه بازی فوق‌العاده خوبی بود و تیم امید در مقابل اوکراین که یکی از بهترین تیم های اروپا است و نتایج خوبی در این رده سنی کسب کرده، محک جدی خورد. یکی از نکات مثبت این بازی فوتبال قابل قبول و با برنامه‌ای بود که بازیکنان ما به نمایش گذاشتند و دستورات کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردند.

وی با اشاره به عملکرد خوب دروازه بان تیم امید در ضربات پنالتی گفت: محمدرضا اخباری عملکرد خیلی خوبی در ضربات پنالتی داشت و چندین بار تیم ما را به بازی برگرداند و در نهایت با مهار ضربه آخر پیروزی نصیب تیم ما شد. البته در بازی های تدارکاتی، نتیجه اهمیت چندانی ندارد و ما بیشتر به دنبال هماهنگی و شناخت بیشتر از تیم بودیم که این اتفاق افتاد. ضمن اینکه نکته مهم این بازی، عوض کردن بازی باخته با تساوی و بعد از آن با پیروزی بود که بسیار حائز اهمیت است.

خاکپور افزود: خوشبختانه همدلی و وحدت و حس رقابت سالمی که بین بازیکنان وجود دارد، انگیزه آن ها را برای موفقیت و کسب پیروزی دو چندان کرده و با جان و دل و با تمام وجود در زمین مسابقه تلاش می کنند. کادرفنی تیم امید نیز نهایت تلاشش را انجام می دهد تا این روحیه بردخواهی و نباختن در تیم تقویت شود.

سرمربی امید در خصوص برپایی اردوی آنتالیا و میزان رضایت مندی از آن گفت: همانطور که قبلا هم گفتم یکی از بهترین اردوهایی بود که به شخصه تجربه کردم و نهایت تلاشمان را انجام دادیم تا بهترین استفاده را از امکانات و شرایط بوجود آمده ببریم که علیرغم زمان کمی که در اختیار داشتیم این اتفاق افتاد و شبیه سازی تمرینات و مسابقات به بازی های فشرده مرحله گروهی فروردین ماه، صورت گرفت و جا دارد از مدیریت تیم، مایلی‌کهن و تقوی، کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات تیم تشکر کنم که در برگزاری خوب و موثر این اردو نقش بسزایی داشتند.

خاکپور در خصوص برنامه آتی تیم امید گفت: انجام بازی تدارکاتی در کویت که اواسط اسفند ماه برگزار خواهد شد، برنامه بعدی تیم امید خواهد بود و امیدواریم که بعد از آن هم زمان کافی برای برپایی اردوی نهایی در تهران به ما داده شود و باشگاه ها و مسولان سازمان لیگ کمک حال تیم امید باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پایان به تمجید از عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام ملت های آسیا پرداخت و گفت: بازیکنان تیم ملی نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت در جام ملت های آسیا انجام دادند و همانطور که همه دیدند با قدرت از مرحله گروهی صعود کردند. در بازی با عراق هم نهایت تلاش شان را کردند و در حالیکه زمان زیادی را 10 نفره بازی کردند، بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی که شانس تیم ها برابر است، شانس با تیم ما یار نبود و بازی را واگذار کردیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.