قدس آنلاین:معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی گفت :عدم رعایت حجاب علاوه بر اینکه بیشترین اثر منفی را بر رفتار می گذارد و در افزایش آسیب های اجتماعی نیز نقش بسیاری دارد .

عدم رعایت حجاب بیشترین اثر منفی بر رفتار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ علیرضا الهامی در جمع تعدادی از مرزنشینان استان با بیان اینکه ترویج مدهای ماهواره ای با فرهنگ بومی مغایرت دارد، اظهار داشت: تفاوتی که میان اسلام و مکاتب غربی وجود دارد این است که اسلام یکنواختی و تساوی حقوق زن و مرد را در نظر گرفته تا با اهداف معنوی ، دنیوی و اجتماعی خود برسند.

وی تضعیف اعتقادات دینی در جامعه ،  گسترش فساد و تباهی ، افت تحصیلی و آموزشی ،سلطه بیگانگان و تأمین منافع آنان، ترویج رذایل اخلاقی ،برهم زدن روابط جنسی و عاطفی ، افزایش آزار جنسی، جلب نگاهها و اختلالات روحی و روانی و تزلزل نهاد خانواده را از  آثار و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی بد حجابی  عنوان کرد.

وی همچنین افزود: بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق ، خیانت بعضی همسران به یکدیگر و عدم ازدواج جوانان و داشتن روابط نامشروع و در کل فروپاشی خانواده ها ، از عدم رعایت حجاب و پیروی از فرهنگ برهنگی حاصل می شود که جهت سلامت اخلاقی و امنیت اجتماعی ، حفظ حجاب و عفاف و احکام الهی مهم است که رعایت شود.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.