مدیر کل بیمه های سازمان تامین اجتماعی، از پوشش بیمه ای ۳۲ هزار نفر از هنرمندان کشور خبر داد و گفت: بیمه افراد جدید فاقد بیمه از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها انجام می شود.

۳۲ هزار هنرمند بیمه شدند/ بیمه افراد جدید از محل هدفمندی یارانه ها

سیروس نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر ازپوشش بیمه ای ۳۲ هزار نفر از هنرمندان خبر داد و افزود: براساس آخرین آمار جمع آوری شده تا کنون ۲۴ هزار نفر از هنرمندان از محل توافقنامه ای که در گذشته با وزارت ارشاد منعقد شده بود و همچنین ۸ هزار نفر نیز از محل هدفمندی یارانه ها تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

مدیر کل فنی بیمه های سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز نسبت به بیمه هنرمندان اقدام می شود ، گفت: بیمه این افراد قطع نشده است و هر فرد هنرمند فاقد بیمه میتوانند بدین منظور به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه و از محل هدفمندی یارانه ها بیمه شود.

وی به اعتبارات بیمه ای اشاره کرد و اظهار داشت:در سال جاری ۹۳۴ میلیارد تومان برای بیمه رانندگان تاکسی، خادمین مساجد، باربران و همچنین قالیبافان تخصیص داده شده است که البته بخش عمده ای از آن مخصوص بیمه قالیبافان است و مابقی اعتبار نیز به پوشش بیمه ای اقشار دیگر اختصاص دارد.

نصیری همچنین در مورد بیمه رانندگان درون شهری نیز گفت: در بیمه این افراد دولت ۱۳.۵ درصد حق بیمه را پرداخت می کند به طوری که هیچ مشکلی برای بیمه این افراد وجود ندارد و تمامی شعب تامین اجتماعی آمادگی لازم برای تحت پوشش قرار دادن افراد جدید را دارند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.