۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 261372

قدس آنلاین:فردي كه تحت عنوان خواستگار وارد منزل يك نفر ديگر شده و مبلغ 250 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده بود، در شهرستان " زرين دشت" استان فارس شناسايي و دستگير شد.

 خواستگاری که كلاهبردار بود

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده انتظامي شهرستان " زرين دشت" با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان مطلع شدند فردي با عناوين مختلف اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي نمايد.

سرهنگ دوم " يوسف كريمي راد" تصريح كرد: با توجه به اهميت موضوع مراتب به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفته و كارهاي اطلاعاتي و پليسي در اين رابطه آغاز شد.وي گفت:مأموران محل اختفاء متهم را در يكي از بخش هاي شهرستان شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان " زرين دشت" خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرم ارتكابي اقرار و اعلام كرد با هويت جعلي و تحت عنوان خواستگار وارد منزل يك نفر ديگر شده و مبلغ 250 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده است.

سرهنگ دوم " كريمي راد" با بيان اينكه تحقيقات تكميلي از اين متهم براي كشف كلاهبرداري هاي احتمالي ديگر ادامه دارد، تصريح كرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه مراوده و ارتباط با افراد از هويت اصلي آنان اطمينان حاصل نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.