دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به شهادت رساندن الله دادی و جهاد مغنیه را اشتباهی محاسباتی بزرگ خواند.

به شهادت رساندن الله دادی و مغنیه اشتباه محاسباتی بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار یحیی رحیم صفوی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید محمد علی الله دادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت سردار الله دادی و جهاد مغنیه را به محضر مبارک امام زمان(عج) و ملت های آزادی‌خواه لبنان و ایران تسلیت عرض می کنم.

 

او ادامه داد: هم اکنون جبهه مشترکی که از طرفی شامل قدرت های بزرگی همچون انگلیس ،‌آمریکا و رژیم صهیونیستی و از طرفی دیگر شامل جبهه وفاق اسلامی است ، در تلاش برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است؛ چرا که آنچه در سوریه و عراق می گذرد باعث خوشحالی رژیم صهیونیستی است و ما هم اکنون شاهد اتحاد جبهه النصره با رژیم صهیونیستی هستیم چرا که مشاهده شده است مجروحین جبهه النصره را با هلیکوپتر های رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی انتقال داده اند.

او افزود: به شهادت رساندن الله دادی و مغنیه اشتباه محاسباتی بزرگی بود که رژیم صهیونیستی مرتکب شد . ما حضور ایران را به عنوان مشاور در کنار بشار اسد و حیدر العبادی تکذیب نمی‌کنیم؛ چرا که امنیت در کشورهای اسلامی مثل عراق و سوریه را امنیت ایران می دانیم.

 

صفوی گفت: ما برای امنیت منطقه حاضریم سردارانی همچون سردار شهید الله دادی را در راه به پیروزی رساندن جبهه مقاومت اسلامی با حضور ایران قربانی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.