یک مرد بیکار فرانسوی روز دوشنبه با شلیک گلوله مقابل کاخ دادگستری این کشور اقدام به خودکشی کرد.

خودکشی مهندس بیکار مقابل کاخ دادگستری فرانسه
به گزارش فارس، یک مرد بیکار فرانسوی روز دوشنبه با شلیک گلوله مقابل کاخ دادگستری این کشور اقدام به خودکشی کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، دادگاه فرانسه روز دوشنبه از خودکشی یک مرد بیکار فرانسوی مقابل کاخ دادگستری فرانسه خبر داد.

بنابر اعلام همین منبع، این مرد 54 ساله که یک مهندس بیکار بوده با شلیک گلوله به سر خود، مقابل کاخ دادگستری فرانسه در شهر «دوردون» اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است.

به گفته دادگاه فرانسه، علت خودکشی این مرد هنوز مشخص نیست.

بر اساس مطالعه اخیر منتشره از سوی مؤسسه ملی سلامت و تحقیقات پزشکی فرانسه، میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در فرانسه با افزایش بیکاری در این کشور رو به افزایش است و بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که 600 مورد از خودکشی‌هایی که طی سال‌های 2008 تا 2010 میلادی در فرانسه صورت گرفته به دلیل افزایش بیکاری در این کشور بوده است.

طبق مطالعه صورت گرفته از سوی مؤسسه ملی سلامت و تحقیقات پزشکی فرانسه، نرخ بیکاری در این کشور طی سال‌های 2000 تا 2010 میلادی به طور قابل توجهی با شمار موارد خودکشی صورت گرفته ارتباط مستقیم داشته است.

به طور مثال هنگامیکه نرخ بیکاری در کشور 10 درصد افزایش داشته، نرخ خودکشی (شمار موارد خودکشی به نسبت جمعیت فعال) نیز به بطور متوسط 1.5 درصد در میان جمعیت بالای 15 سال افزایش یافته است.

طبق این گزارش، میزان موارد خودکشی درمیان مردان 25 تا 49 سال بیش از زنان به چشم می‌خورد به گونه‌ای که افزایش 10 درصدی نرخ بیکاری، افزایش 1.8 تا 2.6 درصدی خودکشی را در میان آنها به دنبال داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نورا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    خیلی عالی و با توضیح کامل ممنون