سه افسر پلیس در "لانگویو" تگزاس، دختر 17 ساله‌ای را به ضرب گلوله کشتند.

دختر 17 ساله‌ به ضرب گلوله‌ پلیس آمریکا کشته شد + عکس
به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از "راشاتودی"، پلیس از برکناری سه افسر پلیس "لانگویو" (دپارتمان پلیس تگزاس) خبر داد که که یک دختر 17 ساله‌ را هدف گلوله قرار دادند.
 
افسران پلیس ادعا کرده‎اند که این دختر با اسلحه‌ای ناشناخته به سمت آنها می‌رفته است، هر چند که شهردار لانگویو نیز گفته است که سلاح مذکور چاقو بوده است.
 
پلیس اعلام کرد "کریستینا کویگنارد" غروب سه‌شنبه وارد مقر پلیس لانگویو شد و می‌خواست با افسر پلیسی صحبت کند.
 
"کریستی براین" سخنگوی پلیس گفت زمانی که افسران ناشناس سر رسیدند، کویگنارد (دختر 17 ساله) در حالی با آنها رو به رو شده که سلاحی در دست داشه است. افسران پلیس چهار مرتبه به سمت وی شلیک کردند.
 
پلیس لانگویو هنوز نوع سلاحی که این دختر 17 ساله در اختیار داشته است را تایید نکرده است. "جین دارک"، سخنگوی دپارتمان امنیت عمومی تگزاس، هنوز در این مورد صحبتی نکرده است.
 
دارک گفت: در حال حاضر حرفی ندارم.
 
هر چند که "هی دین"، شهردار لانگویو می‌گوید که مطلع شده است این دختر در حالی وارد مقر پلیس شده که چاقویی در دست داشته است.
 
"براین" می‌گوید: در زمان تیراندازی اداره پلیس تقریباً خالی بوده است. وی گفت: "در آن زمان از روز تنها افرادی در ساختمان حاضر هستند که پشت میز کار می‌کنند، غیرنظامیانی که به تماس‌های تلفنی پاسخ می‌دهند و یا ممکن است چند نفر از بخش ارتباطات امنیت عمومی نیز حضور داشته باشند. پس از این افراد ممکن است چند افسر در دپارتمان پلیس باشند. در غیراینصورت، در آن زمان از روز هیچ کارمند غیر نظامی دیگری در آنجا نیستند."
 
"براین" می‌گوید ویدئویی از این حادثه موجود است، اگر چه او اظهارنظرهای بیشتر در این خصوص را به بعد از نتایج تحقیقاتِ پلیس تگزاس موکول می‌کند.
 
به گفتۀ "هیتر رابرتسون"، از اقوام کویگنارد (که کویگنارد از ماه دسامبر در لانگویو با او زندگی می‌کرده است)، این دختر 17 ساله از زمان درگذشت مادرش از اختلال دو قطبی و افسردگی رنج می‌برده است. وی گفت: "من فکر می‌کنم او درخواست کمک می‌کرده است. من فکر می‌کنم آنها می‌توانستند کاری کنند. آنها مردان بالغی بوده‌اند. فکر می‌کنم مسئله‌ای است که به ما نمی‌گویند."
 
رابرتسون پیش از آنکه به لانگویو بیاید گفت: "کویگنارد در سال‌های اخیر به دلیل اقدام به خودکشی دو بار در بیمارستان بستری شده بود. او دارو مصرف می‌کرد و تحت نظر پزشک بود. اما او فقط نسبت به خودش رفتار خشونت‌آمیز داشت."
 
رابرتسون در ادامه گفت: کویگنارد و مادربزرگش شب قبل از کشته شدن کویگنارد به مدت 30 دقیقه با پلیس لانگویو صحبت می‌کردند. 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.