روشنی:  دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) همنوا با تمام مسلمانان راستین ایران اسلامی‌و جهان، اهانت و گستاخی مجله فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت آسمانی خاتم انبیا(ص) در گردهمایی بزرگ اسلامی‌محکوم کردند.

اعلام انزجار دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) به هتاکان پیامبر(ص)

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در این مراسم گفت: در آستانه جشن پیروزی انقلاب خوشحالیم که از بنیانگذار اصلی انقلاب اسلامی‌که حضرت محمد(ص) هستند، در این گردهمایی دفاع و اهانت نابخردانه فرانسویان را محکوم می‌کنیم.

محمدتقی فخریان افزود: خداوند در قرآن می‌فرمایند؛ همانا من و ملایکه بر پیامبر درود می‌فرستیم، پس شما هم ای اهل ایمان تسلیم او باشید و به او درود بفرستید. اما می‌بینم امروز در دنیا عده ای که هیچ شناختی از ادیان ندارند، به خود اجازه می‌دهند به ساحت آسمانی پیامبر رحمت و مهربانی چه در قالب کاریکاتور، چه در قالب متن توهین کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی‌ایران از سیره پیامبر(ص) و قرآن پدید آمده است، اظهار داشت: انقلاب ما را چهار ضلع «توأمانی عقل و وحی و کاربرد آن در کنار هم، تفکیک ناپذیری دین از سیاست، تنیده شدن علم، ایمان و علم با یکدیگر و جدا نبودن دنیا از آخرت” تشکیل داده که همگی این ضلع ها از درسهایی که پیامبر به ما داده‌اند، الهام گرفته شده اند و حضرت امام خمینی(ره) نیز آنها را بخوبی برای مردم بیان و پیاده کردند.

در ادامه مراسم نیز دانش آموزان با قرائت میثاق نامه، پیوند خود را با پیامبر بزرگ اسلام(ص) تحکیم و انزجار خود را از هتاکان به ایشان اعلام کردند.

در بخشی از این میثاق نامه آمده است: «ای رسول خدا، با شما عهد می‌بندیم انقلاب شکوهمند اسلامی‌را میراث جانفشانی شهدا و اولیای صالح خدا بدانیم و تا انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) از آن حمایت، صیانت و نصرت نماییم. ما از ورای 14 قرن فاصله زمانی، پیوند همیشه قلبی خود را با آرمانهای اسلام عزیز اعلام داشته و در راه اعتلای دین عزیزمان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.