۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
کد خبر: 261481
اخبار ويژه

رشوه‌گیر ۸۵۰ هزار دلاری مدال می‌گیرد!

مهر: علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در نشست خبری با حضور جمعی از فعالان سیاسی و رسانه ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: کسی که ۸۵۰ هزار دلار در پرونده کرسنت رشوه گرفته بود، اکنون در حوزه واردات بنزین مدال می‌گیرد!

 

این پیاده روی چه بود!

ایرنا: سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در این شرایطی که به وجود مقدس و نورانی حضرت محمد(ص) توهین شده و نشریه مبتذل شارلی ابدو و بعضی از سیاستمداران معلوم الحال غربی همراه با رژیم صهیونیستی در فرانسه راهپیمایی کردند، واقعاً چه ضرورتی داشت که وزیر خارجه کشورمان به پاریس برود؟ آیا نمی توانستند در یک موقعیت مناسب دیگر به این سفر بروند؟ و یا در ژنو هم با وزیر خارجه آمریکا که از حامیان نشریه فکاهی بوده است، پیاده روی و راهپیمایی کنند و مخابره این تصویر در جهان آیا به نفع ما بود؟ آیا واقعا تأثیری در نتیجه مذاکرات داشت؟

 

خاموشی ستاره برخی هتل های تهران

ایسنا: محمدعلی فرخ‌مهر، رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران اعلام کرد: ۴۰ درصد کل هتلهای تهران درجه‌بندی شده‌اند که از این بین ۴۰ درصد سلب درجه شده‌اند.

 

انتقاد نقوی از یک دیدار

مهر: سید حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس با اشاره به اظهارات نایب رئیس مجلس آلمان، گفت: آقای عارف چه کاره مجلس است که در برنامه هیأت پارلمانی آلمان، ملاقات با وی گذاشته می شود.

 

محکومیت2نماینده به انفصال

فرارو: حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری از صدور حکم پنج و 10 سال محرومیت از خدمات دولتی برای دو نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبر داد. این دو نماینده که در حال حاضر از سرسخت ترین نمایندگان مخالف دولت هستند، به گفته اشرفی، پیش از دوره نمايندگی در سمتهای مدیر کلی و ریاست یک سازمان مرتکب تخلفات بسیاری شده اند.

 

انتقاد از ماهواره و اینترنت

رسا: حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه امروز مدلهای پیشرفته گوساله سامری در قالب ماهواره و اینترنت در بین مسلمانان رواج پیدا کرده است، گفت: دشمن در جهان با هزینه‌های فراوان، امواج صوتی و تصویری فراوانی برای اغوا کردن مردم ایجاد کرده است.

 

10 هزار زندانی پابند می خورند

جهان: علی اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندانهای کشور گفت: بزودی ۱۰ هزار زندانی در مرحله نخست ملزم به استفاده از پابند الکترونیکی خواهند شد.

 

امواج موبایل، سرطان مغز می آورد 

ایسنا: ملک زاده معاون تحقیقات وزیر بهداشت با تشریح دلایل بروز سرطان در کشور گفت: امواج الکترونیکی و حتی موبایل نیز می‌تواند منجر به سرطان شود، به طوری که در مطالعات عنوان شده که موبایل می‌تواند باعث بروز سرطان مغز شود.

 

فقط باید آدامس و قره قروت صادر کنیم!

قدس آنلاین: حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: با مصوبه جدید دولت فقط می توانیم آدامس، آب پنیر، قره قروت و تخم سبزیجات به ترکیه صادر کنیم.

 

محموله جدید در دستان داعش

تسنیم: پایگاه تحلیلی-خبری الوقت گزارش داد، روز گذشته در جریان انتقال محموله سلاح‌های آمریکایی به گروه‌های معارض سوری، این محموله در داخل سوریه و در چند کیلومتری مرز با ترکیه به دست داعش افتاد.

 

تمساح داعش به هلاکت رسید

واحد مرکزی خبر: یکی از سرکرده‌های گروه داعش ملقب به «تمساح» که مسؤول امنیت مرزهای شهر تل ابیض در استان الرقه بود، به همراه دو نفر دیگر از همراهانش به هلاکت رسیدند.

 

اهدای رانت وارداتی به یک شرکت دولتی

مهر: احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس از اهدای یک رانت وارداتی دیگر از سوی دولت به یک شرکت دولتی خبر داد و گفت: با وجود اینکه ما این مسأله را افشا کرده ایم، اما برای مسؤولان درس عبرت نشده است، به گونه ای که هم اکنون یک رانت وارداتی دیگری این بار به یک شرکت دولتی اهدا شده است.

 

وزارت ارشاد:حبیب مشکلی ندارد

عصر ایران: حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در پاسخ به پرسشی در مورد بازگشت حبیب محبیان یکی از خوانندگان خارج نشین و فعالیت هنری وی در ایران گفت: حبیب محبیان خواننده ایرانی می تواند برای اخذ مجوز آلبوم خود اقدام کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.