قدس آنلاین،الف.زمینی؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "افشاگری رحیمی علیه احمدی نژاد" تا "در راه بودن بابک زنجانی2"

هر چقدر می خواهید انتقاد کنید

روزنامه "قدس" در صفحه سیاست خود از قول وزیر خارجه کشورمان نوشت: "مذاکرات هسته ای در مراحل ریز کارشناسی است"

روزنامه "همبستگی" نیز از قول "ظریف" نوشت: "مذاکرات هسته ای به راه حل نزدیک شده است"

روزنامه "جوان" هم این بخش از صحبت های ظریف را تیتر کرده است: "توافق اصولی آسان و بر جزئیات دشوار است"

روزنامه "اعتماد" هم از قول ظزیف نوشت: "هر چقدر می خواهید انتقاد کنید، پاسخ نمی دهم"؛ ظریف همچنین گفته است: "10ماه است سکوت کرده ام که به منافع ملی و مذاکرات خدشه ای وارد نشود"

گفتنی است در روزهای اخیر انتقادات بسیاری در خصوص پیاده روی ظریف با کری مطرح شده بود.

***

رفاقت را باختیم!

نامه افشاگرانه رحیمی به احمدی نژاد مورد توجه بسیاری از روزنامه های اصللاح طلب و حامی دولت قرار گرفت.

روزنامه "آرمان امروز" با بیان اینکه "بغض معاون اول دولت دهم ترکید"، در تیتر یک خود نوشت: "افشاگری رحیمی علیه احمدی نژاد"

روزنامه "ابتکار" هم در تیتر یک خود نوشت: "چوب لج بازی و آبروریزی شما را می خورم"؛ در این روزنامه همچنین می خوانیم: "به سروش آسمانی کذایی بیشتر توجه می کردید تا مشورت های من"

تیتر یک دیگر روزنامه ها به این شرح بود:

آفتاب یزد: "رفاقت را باختیم!"

قانون: "چوب آبروبری احمدی نژاد را می خورم"

شرق/ اعتماد: "افشاگری رحیمی علیه احمدی نژاد"

چند روز پیش احمدی نژاد بیانیه ای در خصوص پرونده رحیمی منتشر کرده بود که رسانه ها آن را اعلام برائت احمدی‌نژاد از اتهامات رحیمی  دانستند. این نامه رحیمی پاسخی به آن بیانیه است.

***

بابک زنجانی 2 در راه است

روزنامه "جوان" در تیتر یک خود نوشت: "در نشست خبری با حضور نادران، توکلی و زاکانی تایید شد: مطالبه حکم فساد کرسنت و مهدی هاشمی"

زاکانی در جملاتی در این نشست مدعی شد: "سربسته می‌گویم که در حوزه مفاسد اقتصادی بابک زنجانی 2 هم در راه است، این اطلاعات را عده‌ای از خودشان به ما اعلام کرده‌اند."

در همین راستا "عصرایرانیان" در تیتر یک خود نوشت: "بابک زنجانی 2 در راه است"

"رسالت" هم در تیتر یک خود می نویسد: "پیشتازان مبارزه با مفاسد اقتصادی: پرونده مهدی هاشمی با قاطعیت رسیدگی شود"

"کیهان" هم از قول "نادران" نوشت: "رهبر معظم انقلاب بانی مبارزه با فساد کشور هستند"

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 2
    چند نکته اولا لج بازی احمدی نزاد برای همگان روشن تر شد . اونایی که احمدی نزاد را بر مردم تحمیل کردند باید عذر خواهی کنند .نه تنها رحیمی بلکه ملت ایران چوب لج بازی های احمدی نزاد را خورد . احمدی نزاد وقتی در مناظره جنجالی 88 برای اینکه به مقام ریاست جمهوری برسه همه رو کوبید هاشمی خاتمی کروبی موسوی ناطق محسن رضایی و همه دولتهای قبلی رو اما انگار باور نداشت آسیاب به نوبته . نمایندگان اصول گرای نون به نرخ روز بخور که کلی پول گرفتند و خوردند تا حامی احمدی نزاد باشند امروز باید پاسخگو باشند . اونای که گفتند اطاعت از احمدی نزاد واجبه امروز شرمنده ملت هستند . واقعا ارزش داشت همه مسئولان و کشور را فدای احمدی نزاد کنند که کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معین IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    1 0
    شما اگر اهل کوفه نبوودید احمدی نژاد به وعده خود عمل میکرد اون زمان که بید حرف میزدید شما و اونهایی هم فکر شمان ساکت بودید حالا صداتون دراومده!!!!!!!!!!!!!!!
  • رحیمی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    کليک کردند روي ماجراي مشکوک چکهاي سال 82! اون هم به نام معاون اول احمدي نژاد شش سال قبل از اينکه معاون اول بشه! عزيز دل برادر کرسنت 11 هزار برابر اتهام رحيمي پول بي زبون مملکت رو به تاراج داده به عامل اصلیش علاوه بر وزارت لوح تقدير دادند اون يکي (م.ه) هم گويا به سلامتي داره تبرئه ميشه اي خاک بر سر اصول گرايي اين چنيني که افتادن به جون هم اون وقت ستون پنجم آمريکا با کمال افتخار مملکت رو با بابک زنجاني و مه آفريد خسروي و خاوري و م ه (و ساير تکنوکراتها) چاپيد برد چرا درس عبرت نمي گيريد از خالي کردن پشت احمدي نژاد دور رو داديد دست دزدهاي پرروئي که پليس رو به دزدي متهم مي کنن ... آقاي هاشمي و روحاني به بابک زنجاني لوح تقدير دادند پاي دولت احمدي نژاد و رهبري نوشته شد البته از اصولگرائي که رأسش هاشمي و روحاني و ناطق نوري ....بودند انتظاري بيشتر از اين نيست
  • رحیمی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    جمله هاشمی رو تکرار نکنید این یعنی ملت ایران از هاشمی عذر خواهی کند ؟!