قدس آنلاین یزد - سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد های سازنده مردم به مسوولان در بخش های مختلف کمک به توسعه کشور است و قطعا مورد تاکید و حمایت است

انتقاد های سازنده مردم به مسوولان باعث توسعه کشور می شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،حجت الاسلام  دخیل عباس زارع زاده  در جمع مردم بهادران مهریز اظهار داشت : بیان مسائل بصورت شفاف و صادقانه توسط مردم و انعکاس آن به مدیران اجرایی موجب حل مشکلات می شود .

وی افزود: دولت و نمایندگان مجلس شورای از بیان مسائل و مشکلات توسط آحاد مردم به مدیران اجرایی حمایت می کنند و این موضوع باید همواره مدنظر دست اندرکاران قرار گیرد .

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه علت توفیق های انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته را مرهون همین همراهی و دلبستگی مردم با مسوولان ذکر کرد .

زارع زاده تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی با تلاش های دولتمردان و رهبری های مقام معظم رهبری شاهد انجام کارهای بسیار خوبی در مناطق روستایی در کشور هستیم .

وی افزود: این همدلی ها و حمایت ها و ارتباط قوی بین مردم و مدیران اجرایی از صدر تا ذیل باید ادامه یابد تا روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتر در کشور باشیم .

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در مسائل مختلف در ارزیابی کارهای مسوولان صادقانه قضاوت کرد که این یک وظیفه مهم محسوب می شود .

زارع زاده خاطر نشان ساخت : مردم حق را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند و لذا باید تمامی مسوولان قدرشناس آنها باشند و خالصانه وجود خود را وقف خدمت بیشتر کنند .

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.