۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 261591
قرارداد هلمكه با استقلال فسخ شد!

به گزارش قدس آنلاين، حرف و حدیث درباره قرارداد هافبک آلمانی استقلال با عدم تست پزشکی او آغاز شد و در نهایت بعد از مصدومیت در بازی دوستانه به اوج خود رسید.

با این حال گفته می‌شود مسوولان استقلال در تدارک این هستند که قرارداد هلمکه را به زودی فسخ و او را روانه خانه‌اش کنند. دکتر نوروزی، عضو کادرپزشکی استقلال که از شرایط عقد قرارداد و تست پزشکی این بازیکن بی‌خبر بود  گفت: من این بازیکن را ندیده بودم و برای تست پزشکی به من مراجعه نکرد. او بعد از مصدومیت به من مراجعه کرد و بعد از معاینه‌اش متوجه شدم وضعیت او به گونه‌ای است که نیاز به عمل جراحی دارد و با این تفاسیر 6 هفته دور از میادین خواهد بود."

نکته مساله اینجاست که استقلال در 6 هفته‌ای که این بازیکن مصدوم است در 9 بازی لیگ به میدان خواهد رفت و بعد از بازگشت این بازیکن در صورتی آمادگی و هماهنگی با دیگر بازیکنان 4 هفته فرصت خواهد داشت که با این تفاسیر استقلالی‌ها تصمیم گرفتند با این بازیکن فسخ کنند.

پزشک تیم استقلال درباره اینکه آیا مصدومیت هلمکه قدیمی بوده و در بازی تدارکاتی شدت گرفته یا خیر نیز گفت: من اطلاعی از این قضیه ندارم و بعد از حضورش در ایران برای عقد قرارداد با استقلال معاینه‌اش نکردم و کمیته پزشکی فدراسیون باید در این باره نظر بدهد.

گفته می‌شود توفیقی در آن زمان با توجه به حضور افشارزاده در خارج از کشور تصمیم گرفت این بازیکن را به کمیته پزشکی فدراسیون بفرستد و با توجه به نظر دکتر مردانی در این کمیته که اعلام شد این بازیکن مشکلی ندارد، قراردادش را ثبت کردند.

با توجه به این اتفاقات این بازیکن هلمکه بعد از حضور در یک دیدار تدارکاتی و مصدومیت در دیدار برابر نفت آبادان با دریافت بخشی از قرارداد خود، تهران را ترک خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.