سخنگوی دولت گفت:‫ اگر مجلس به جای اینکه بگوید ثروتمندها را حذف کنید، بگوید چه کسی را حذف کنیم و لیست بدهد، دولت آن را اجرا می‌کند.

روحانی جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ترک نکرده/ دوتابعیتی در نهاد نداریم/ مجلس به جای اینکه بگوید ثروتمندها را حذف کنید لیست بدهد

 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم درحاشیه جلسه هیأت دولت در نشست خبری با خبرنگاران گفت:‫ درجلسه امروز مقرر شد مبلغ 150 میلیارد تومان برای تکمیل قسمت‌هایی از جاده هراز، فیروزکوه و رشت‌-قزوین اختصاص داده شود‬.

نوبخت ادامه داد: دولت از کم شدن یارانه بگیریان استقبال می‌کند منتهی هنوز اطلاعات درباره افراد ثروتمند کامل نشده است و در حال حاضر اجرای آن عادلانه نیست.‬‎
‫وی خاطرنشان کرد: اگر مجلس به جای اینکه بگوید ثروتمندها را حذف کنید، بگوید چه کسی را حذف کنیم و لیست بدهد، دولت آن را اجرا می‌کند.

سخنگوی دولت در ادامه نشست خود ادامه داد: تعداد سوالات نمایندگان از وزرا بیشتر از گذشته است، با وجود رفتار برخی ازنمایندگان رابطه دولت با مجلس مطلوب است.

‫نوبخت با تکذیب ترک جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی از سوی روحانی خاطرنشان کرد: دو تابعیتی در نهاد ریاست جمهوری نداریم، درجای دیگری از دولت باشد، آن را بررسی می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.