قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس فتا استان آذربايجان‌شرقي گفت: فردي در تبریزکه اقدام به نشر اکاذيب و هتک حيثيت مسئولان يکي از بانک‌هاي استان مي‌کرد در دام پليس فتا گرفتار شد.

دستگیری عامل نشر اکاذيب در فضاي مجازي عليه يکي از بانک‌ها

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد قاسملو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با مراجعه نماينده حقوقي يکي از بانک‌هاي استان به پليس فتا و ارائه دستور از مرجع قضايي مبني بر شناسايي عامل يا عوامل نشر اکاذيب بر عليه مسئولان يکي از بانک‌هاي استان، شناسايي فرد يا افراد مورد نظر در دستور کار کارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت که با انجام کارهاي فني و پليسي در خصوص سايت مدنظر فرد متخلف شناسايي و دستگير شد.

وی تصريح کرد: لازم به ذکر است فرد مورد نظر خود از کارکنان سابق همان بانک بود که دليل خود در انجام چنين عملي را انتقام جويي از مسئولان بانک موصوف اعلام کردو در نهايت فرد به همراه پرونده و مستندات مربوطه برای سير مراحل قضايي تحويل مرجع قضايي شد.

رئيس پليس فتا آذربايجان‌شرقي خاطرنشان کرد: پليس فتا توصيه مي‌کند کليه‌ مديران و مسئولان سازمان‌ها و شرکت‌هاي خصوصي و .... حداکثر تلاش را در حفظ اسرار، رموز و مسائل خصوصي و اختصاصي شرکت و سازمان خود داشته باشند تا افراد متخلف با داشتن چنين اطلاعات هرچند اندک و نادرست اقدام به نشر اکاذيب بر عليه آنان ننمايند و استفاده از افراد مورد اعتماد متعهد و متخصص در امور مربوطه مي‌تواند از بسياري از مشکلات سوء احتمالي که ممکن است رخ دهد ممانعت به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.