قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي عجب‌شير از توقيف کالاي قاچاق به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال از نوع پوشاک خبر داد.

محموله يک ميلياردي قاچاق پوشاک به مقصد نرسيد

به گزارش قدس آنلاین از عجب‌شیر، رضا اصلاني‌فر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا، عوامل يگان امداد اقدام به ايجاد تورهاي ايست و بازرسي و کنترل خودروهاي عبوري در اين شهرستان کردند.

وي افزود: ماموران يگان امداد اين فرماندهي با استقرار در مقرهاي ايست و بازرسي محورهاي مواصلاتي پس از شناسايي يک دستگاه خودروي نيسان حامل بار قاچاق دستور ايست صادر کرد و راننده بدون توجه به فرمان پليس با ايجاد دود غليظ و انداختن سيخ سعي در فرار داشت که با هوشياري ماموران خودرو متوقف و در بازرسي از آن، 2403 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال کشف و راننده دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب‌شير با اشاره به اينکه يکي از اولويت‌هاي اين فرماندهي، مبارزه با قاچاقچيان کالا است؛ گفت: پليس با شماره تلفن110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي و همکاري مردم در زمينه برخورد قاطع با بر هم زنند گان امنيت جامعه است.

سرهنگ اصلاني‌فر در پايان از مردم خواست در صورت داشتن هرگونه پيشنهاد، انتقاد و تقدير از عملکرد کارکنان انتظامي شهرستان با سامانه 197 پليس تماس حاصل کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.