قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: 120روستای آذربایجان‌شرقی با اعتباری بالغ بر 44میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برادری می‌رسد.

افتتاح و بهره برداری از 120 روستای استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله دینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به میمنت دهه فجر و بالا بردن سطح برخورداری روستاهای استان ، 120 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در سالی که مقام معظم رهبری سال « اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» اعلام کرده  با عزم و همت و تلاش و مدیریت جهادی کارکنان خدوم شرکت گاز استان 120 روستای استان آذربایجان شرقی با تحت پوشش قرار دادن 9 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد .

مدیر عامل شرکت گاز استان افزود : در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار مشترک وجود دارد که از این تعداد یک میلیون و 341  مشترک شهری و 290 هزار و 659 مشترک روستایی است که 100 درصد خانوار شهری و 80 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه با به بهره‌برداری رسیدن 120 روستای در ایام الله دهه فجر جمع روستاهای بهره‌برداری شده استان تا پایان سال 93 به 1279روستا می‌رسد، افزود: سهم تعداد روستاهای افتتاح شده در سالجاری معادل 16 درصد کل تعداد روستاهای استان از بدو تأسیس به خود اختصاص داده است و رکوردی جدید بر افتخارات شرکت گاز استان به ثبت خواهد رسید .

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت : برابر اعلام آمار منتهی بر دی ماه امور سیستم های مدیریت اطلاعات شرکت ملی گاز ایران ، شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با اجرای بیش از 702 کیلومتر شبکه گاز شهری و روستایی در سال‌جاری جزو شرکت های برتر در  امر گاز رسانی قرار دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.