رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور به کار آفرینی و اشتغالزایی نیاز دارد.

لاریجانی: امروز کشور به کارآفرینی و اشتغالزایی نیاز دارد
به گزارش ایسنا،"علی لاریجانی" چهارشنبه 8 بهمن در شورای اداری شهرستان رزن، با اشاره به اینکه قدرت انقلاب اسلامی ایران با مردم عجین شده است، اظهار کرد: مسئولان باید قدردان انقلاب و مردم باشند که این مهم با خدمتگزاری به مردم محقق می شود.

وی خدمتگزاری به مردم را در ایجاد شرایط مناسب معیشتی دانست و افزود: توسعه در سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار باید ایجاد شود چراکه جوانان نیازمند کار هستند و تا زمانیکه تولید کشور راه نیفتد فارغ التحصیلان شاغل نمی شوند.

لاریجانی، انقلابی و دلسوز نظام بودن را در ایجاد بسترهای مناسب تولید و رونق موثر دانست و تاکید کرد: نیروی انقلابی کسی است که متناسب با شرایط گام برمی دارد و کار را برای کارآفرینان فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران به کارآفرینی و ایجاد اشتغال نیاز دارد، تصریح کرد: این مهم با شعار دادن محقق نمی‌شود و ایستادگی بر روی آرمانهای نظام آن زمانی است که از داخل نظام مستحکم شویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بزرگان و مفاخر شهرستان رزن، اظهار کرد: منطقه رزن به علت داشتن مفاخر و مشاهیر بزرگ، نیروی بزرگی در کشور محسوب می شود که باعث افتخار نظام است.

وی از دکتر مفتح به عنوان شخصیت بزرگ انقلابی یاد کرد و گفت: شهید مفتح نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت چراکه قبل از انقلاب جزو حلقه اصلی وفادار به امام(ره) بود که در ساماندهی جریانات انقلاب نقش بزرگی داشت و خدمات ارزنده ای به انقلاب ارائه کرد.

لاریجانی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا مستدام و پرتوان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جریانهای بیداری در جهان افزایش یافته است و امروز که در آستانه دهه فجر قرار داریم باید قدر انقلاب بزرگ را که با سرافزاری به دست آورده‌ایم بدانیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه شاه در مقابل آمریکا و غرب خاضع بود، بیان کرد: وقتی خاطرات اسدالله علم را مطالعه می کنیم تازه متوجه می شویم در چه فضایی تنفس می کردیم چراکه مجموعه این خاطرات فرازهای روانی و شراط تصمیم گیری را نشان می دهد.

لاریجانی ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهمی که از خاطرات علم به ذهن متبادر می شود این است که بیشتر تصمیمات را شاه در تماس با سفیر آمریکا و انگلیس اتخاذ می کرده و با نظر آنها تصمیم گیری‌ها صورت می گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: رجال سیاسی داخلی در تصمیم گیری ها نقشی نداشته و مهم نبودند و آن هنگام که حرکت انقلاب به وجود آمد رجال سیاسی داخلی توان فکری نداشتند چراکه سالها تنها دستور گرفته بودند.

لاریجانی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی روند تصمیم گیری داخلی را واژگون کرد و جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل شد، تاکید کرد: استقلال جمهوری اسلامی ایران واقعی است چراکه با شعار نه شرقی و نه غربی روی کار آمد.

وی تصریح کرد: ایران در حال حاضر قدرت منطقه ای است و با بسیاری از قدرتهای بزرگ اختلاف نظر دارد و این استقلال باعث ایجاد شرایط جدیدی در منطقه شده است.

وی اظهار کرد: به همان میزان که ایران استقلال و عزت یافته است دشمنان نیز دشمنی خود را ادامه داده و می دهند و صف آرایی دشمن در مقابل ایران اسلامی کم نیست.

وی ادامه داد: امروز نکته مهم در بحث جمهوری اسلامی ایران این است که دشمنان ایران را در طرازی می بینند که نمی توانند کاری بیشتر از این انجام دهند اگر می توانستند حتما گزینه جنگ را عملیاتی می کردند.

لاریجانی در بخش دیگری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رزن گفت: سازمان تامین اجتماعی در بخش بهداشتی امکانات خوبی فراهم کرده، همچنین سمت گیری این سازمان به سمت شهرهای کوچک کار درست و مناسبی است.

وی ادامه داد: امیدواریم این پروژه طبق وعده تامین اجتماعی طی 20 ماه به بهره برداری برسد چراکه از کلنگ زنی خاطره خوشی نداریم و اگر این پروژه ظرف مدت یاد شده به بهره برداری برسد مردم بعدها این مسئولان را باور می‌کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.