استاندار اصفهان گفت: سفر كاروان تدبیر و امید به اصفهان طلایی ترین فرصت ممكن را ایجاد خواهد كرد كه با حضور بالاترین مقام قوه مجریه به راه حل خوبی برای حل مشكلات استان دست یابیم.

رویکرد اصلی سفر رئیس جمهور به اصفهان دیدار با مردم است

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری استان كه با محور آموزش اخلاق و حسن خلق همراه بود؛ اظهار داشت: نظام اخلاقی اسلام سرشار از فضایل و گزاره های اخلاقی است که فرد مسلمان به وسیله تطبیق عملی آنها، توانایی اکمال دین خویش وگام برداشتن در مسیر اصلاح امور دنیا و آخرت خویش را کسب میکند.

رسول زرگرپور با تاكید بر اینكه همه ی مدیران باید اخلاق اسلامی را در برخورد های خود مدنظر قرار دهند، تصریح كرد: در اسلام نظام اخلاقی به صورت مجموعه آموزه هایی که راه و رسم زیستن به نحو شایسته و بایسته را در آن ترسیم کرده، بایدها و نبایدهای ارزشی حاکم بر رفتار آدمی را تبیین نموده است و لازم است همه ی مسئولان به آن توجه ویژه داشته باشند.

زرگرپور به مشكلات پیش روی استان اشاره كرد و اظهار داشت: سفر كاروان تدبیرو امید به اصفهان طلایی ترین فرصت ممكن را ایجاد خواهد كرد كه با حضور بالاترین مقام قوه ی مجریه به راه حل خوبی برای حل مشكلات استان دست یابیم.

استاندار اصفهان این امر را مستلزم حضور باشكوه مردم در استقبال از كاروان تدبیر و امید عنوان كرد و اظهار داشت: ابهت،عظمت و بلوغ بالای سیاسی مردم اصفهان در میدان امام (ره) ظهور و تجلی خواهد یافت.

رسول زرگرپور افزود: رویکرد اصلی سفر رئیس جمهور به اصفهان دیدار مردم اصفهان با رئیس جمهور است و وزرا به شهرستانها سفر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی اصفهان نیز در این جلسه گفت: اخلاق مدیریتی شكلی است كه انسان را به كار خوب سوق می دهد و امری ظاهری نیست.

آیت الله طباطبایی نژاد پایه های اخلاق را غضب، شهوت، علم و عدل عنوان كرد و افزود: بداخلاقی ها به بدلیل عدم كنترل غضب و شهوت ایجاد می شود.

نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه ی اصفهان نیز با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به اصفهان بر استقبال با شكوه از كاروان تدبیر و امید تاكید كرد و گفت: استقبال مردمی نشانگر حمایت مردم از نظام است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.