یادگار امام راحل گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امید ما برای حل این مشکلات به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند.

سید حسن خمینی: امید ما برای حل مشکلات سابقه روشن برادرانمان در دولت است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیأت دولت با آرمان های امام راحل با اشاره به صحبت های رئیس جمهور گفت:‌ اولین بار در تاریخ سیاسی، عنوان امام(ره) را حجت الاسلام و المسلمین روحانی بکار بردند و این از افتخاراتی است که قبل از روی کارآمدن دولت یازدهم وجود داشت و پس ازآن هم به عنوان یک آرمان و نقطه امیدبخش برای ملت ایران باقی ماند.

وی گفت:‌ یادم می آید شهید مطهری همین روزها از پاریس بر می گشتند در جواب سوالی درباره شخصیت امام (ره) گفتند امام چهار ایمان داشت؛ ایمان به خدا ، ایمان به مردم و امت ،‌ایمان به هدف و ایمان به راه. کسی که این چهار ایمان را با خود به همراه دارد حتما پیروز است.

وی تصریح کرد: انتظار همه ما از مسئولین در همه دوره ها به ویژه در این دوره که شاگردان امام در مسند هستند، جریان این چهار ایمان در رفتار و کردار دولت و حکومت اسلامی است؛ ایمان به خدا، به عنوان رمز پیروزی، ایمان به مردم به عنوان بزرگترین پشتیبان دولت و نظام اسلامی و ایمان به هدف و راهی که ما را به آن رهنمون می سازند.

یادگار امام راحل افزود:‌ خوشحال هستیم که امروز نتیجه این چهار ایمان شجاعت و استقامت پسندیده و تدبیری متکی به تائیدات الهی در مجموعه دولت مردان ما و حکومت اسلامی‌مان است.

وی گفت: جامعه انتظار حل مشکلاتش را دارد و امیدمان متکی به سابقه روشنی است که برادرانمان در دولت دارند.

حسن خمینی افزود: امیدواریم تدبیر و شجاعتی که ناشی از ایمان به مردم و هدف در راه است لحظه ای در دولت و به ویژه سرور بزرگوارمان حجت الاسلام و المسلمین روحانی متزلزل نشود و با ایشان بتوانیم روزهای خوب و پرآوازه ای برای جامعه اسلامی‌مان داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.