قدس آنلاین-شهرکرد،حسن پایدار؛بهره برداری از یک هزار و ۹۸ واحد مسکن مهر و همچنین روکش آسفالت187 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی با اعتباری بالغ بر 320هزار میلیون ریال از دیگر برنامه ها است.

بهره برداری و کلنگ زنی 30 پروژه راه و شهرسازی بمناسبت ایام الله دهه فجردر استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه راه و شهرسازی در ایام االله دهه مبارک فجر در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

قاسم قاسمی ده چشمه در جلسه شورای مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: 30 پروژه راه و شهرسازی در دهه مبارک فجر آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

قاسمی ده چشمه تصریح کرد: برنامه ریزی این پروژه‌ها صورت گرفته و پروژه‌هایی که قرار است مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح کنند، پیشنهاد شده است.

وی بهسازی و آسفالت و روکش راه های روستایی جمعاً بطول ۵۳.۸ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 92 هزار و 450 میلیون ریال را از پروژههای آماده افتتاح دهه مبارک فجر عنوان کرد.

مدیر کل راه و شهر سازی استان  با اشاره به مهمترین لیست افتتاحیه ها در بخش راه از جمله احداث باند دوم پلیس راه شهرکرد- بروجن ، شهرکرد وردنجان ، بروجن – لردگان ، چلگرد- فارسان، شهرکرد – هفشجان ، پلیس راه ناغان و سورشجان – فارسان بطول 57 کیلومتر افزود : این مهم با اعتباری بالغ بر 300 هزار میلیون ریال انجام گرفته است.

وی افتتاح پروژه های مسکن مهر در دهه فجر را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود : بهرهبرداری از یک هزار و ۹۸ واحد مسکن مهر و همچنین روکش آسفالت187 کیلومتر از راههای اصلی و فرعی با اعتباری بالغ بر 320هزار میلیون ریال از دیگر برنامه ها است.

قاسمی ده چشمه  با اعلام افتتاح فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، سالن بحران چند منظوره فرادنبه فرهنگسرای چلگرد (قسمت اداری) وسالن تیراندازی لردگان (قسمت اداری) با اعتبار150هزار و 444میلیون ریال بیان کرد : کلنگ زنی ساختمان فرمانداری بن و نیز ساختمان دارایی سامان از پروژه های آماده کلنگ زنی در این ایام می باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.