گروه ورزش : پس از چند هفته غیبت از امشب دوباره برنامه تلویزیونی 90 روی آنتن خواهد رفت تا بینندگان این برنامه تلویزیونی ساعتی از زمان خود را صرف تماشای این برنامه تمام فوتبالی کنند، ...

 کی روش در دادگاه فردوسی پور از تیمش دفاع می کند

عادل فردوسی پور که در جریان برگزاری جام ملت های آسیا در جریان ساخت برنامه های فوتبالی نبود و بیشتر به آزمون دکتری فکر می کرد، حالا پس از حذف تیم ملی بنا دارد در ویژه برنامه ای پخش برنامه 90 را دوباره از سر گیرد تا برنامه اش را همانند نیم فصل نخست لیگ برتر روی آنتن بفرستد.

عادل فردوسی‌پور بعد از هفته‌ها تعطیلی برنامه‌اش با توجه به تعطیلی لیگ و حضور ایران در جام ملت‌های آسیا، نود این هفته را فردا شب و با یک مهمان ویژه روی آنتن خواهد برد. تهیه کننده برنامه 90 در نظر دارد در جریان برنامه امشب 90 از کارلوس کی روش برای حضور در استودیو برنامه دعوت به عمل آورد تا با او در خصوص اتفاقات جام شانزدهم گفت و گو کند.

کارلوس کی‌روش که این روزها مورد انتقاد بسیاری از مربیان لیگ برتر و کارشناسان قرار دارد، با دعوت عادل فردوسی‌پور در این برنامه حضور خواهد یافت و از عملکرد تیمش دفاع خواهد کرد. باید دید فردوسی‌پور در این برنامه به منتقدان کی‌روش چگونه فرصت انتقاد از سرمربی تیم ملی را خواهد داد. امیر قلعه نویی و حمید درخشان که پس از حذف تیم ملی از چرخه مسابقات انتقادات تند و تیزی از کارلوس کی روش انجام داده بودند روز سه شنبه در جریان گفت و گو خود با برخی رسانه های خبری مدعی شدند فردوسی پور از کی روش حمایت خواهد کرد و با پیش داوری در این رابطه تلاش کردند فشار کاذبی به تهیه کننده برنامه 90 بیاورند تا او زمینه اجرای یک برنامه چالشی را فراهم آورد.

اما برخلاف گمانه زنی ها گفته می شود عادل فردوسی پور برنامه ای برای استیضاح کارلوس کی روش ندارد اما در تلاش است در این برنامه از موافقات و منتقدان کی روش نظرخواهی کند تا کارشناسان منطق گرا درباره کی‌روش اظهارنظر کنند.

گفته می شود فردوسی پور سوال برنامه خود را نیز به عملکرد کی روش اختصاص داده و در نظر دارد قدرت محبوبیت کی روش نزد افکارعموم را به رخ منتقدان کی روش بکشاند تا آنها متوجه شوند کی روش جایگاه ویژه ای نزد هواداران و مردم ایران دارد.

در همین رابطه سایت برنامه نود با انتشار خبر پخش برنامه در آخرین روز هفته در این باره نوشت:« برنامه نود این هفته پنجشنبه به منظور بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا روی آنتن خواهد رفت.با اتمام مسابقات تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا بازی های لیگ برتر خلیج فارس زودتر از موعد و از پنجشنبه و جمعه هفته جاری از سرگیری خواهد شد.

به همین دلیل برنامه نود به منظور بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های  آسیا ویژه برنامه‌ای تدارک دیده که پنجشنبه هفته جاری از شبکه سه پخش خواهد شد.در این برنامه مهمانان ویژه ای حضور خواهند داشت که پیشنهاد می کنیم تماشای آن را از دست ندهید.این برنامه از ساعت ۲۳:۴۵ روی آنتن خواهد رفت.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نبی افشار محبی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    5 3
    آقای فردوسی پور ثابت کرده همیشه عادل است و اگر عملکرد کی روش بد باشد حتما" از ایشان انتقاد خواهد کرد ،در ضمن آقای کی روش با برنامه و با هوش است و مانند یک ایرانی اصیل برای تیم ملی ما زحمت کشیده و از حق ما دفاع میکند که این باعث شده نزد مردم محبوب باشد،درسته تیم ما زیبا بازی نمی کند اما یادمان باشد دلیل اصلی بازی کردن زیبا و روان بازیهای تدارکاتی زیاد و قوی است در حالیکه حتی تیم ملی فلسطین هم حالا به هر دلیلی حاضر به بازی تدارکاتنی با تیم ملی ما نیست !پس توقع بازی زیبا زیاد بجا و معقول نیست،امید وارم کی روش به عنوان سر مربی تیم ملی حفظ و حمایت شود.
  • غزل دختر لر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
    0 1
    آمار پیامک ها به نفع کی روش میشه وقلعه نوعی ودرخشان شرمندهکیروش وعادل میشن