۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
کد خبر: 261726
اخبار ويژه

آبروتر از این حرفهاست!

فارس: سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هیأت عاشقان ولایت بسیجیان ورامین درباره سفر اخیر یکی از مقامهای آلمانی به کشور و اظهار نظرهای مداخله جویانه وی گفت: آلمان بی آبروتر از این است که درباره حقوق بشر حرف بزند و اگر قرار باشد پرونده حقوق بشری آلمان بازخوانی شود، کمترین جرایم آن، دو جنگ جهانی است که حاصل آنها بیش از 150 میلیون کشته و صدها میلیون نفر آواره و معلول بوده است.

 

تولید ما بیمار است

ایرنا: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان همدان گفت: تولید ما بیمار است و این به خاطر عملکرد گذشته و شرایط سنگلاخی تحریمهاست.

 

داعش جرأت ندارد

قدس آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون گزارشی از ورود عناصر داعش به مرزهای کشور به ما نرسیده و این گروهک جرأت چنین اقدامی را ندارد.

 

بیکاری 82درصدی زنان سرپرست خانوار   

مشرق: شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه 82 درصد از زنان سرپرست خانوار بیکار هستند، گفت: اشتغال و تأمین معاش از جمله دغدغه‌های اصلی زنان سرپرست خانوار است.

 

حمایت تسلیحاتی و مشاوره‌ای ایران

جهان: احمد الاسدی، سخنگوی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد که کمکهای ایران به رزمندگان تنها به ارسال سلاح و ارایه مشاوره نظامی محدود می‌شود.

 

 مرحله دوم فیلترینگ هوشمند

مهر: محمود واعظی، وزیر ارتباطات با بیان اینکه در مرحله دوم سازماندهی فیلترینگ هوشمند هستیم، گفت: در گام اول فیلترینگ هوشمند را بر روی اینستاگرام پیاده کردیم و ۸۳ درصد از فیلترینگ هوشمند بومی ما پاسخ داد.

 

هراس از حذف یارانه پردرآمدها

مهر: قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: کاش دولت در حذف یارانه پردرآمدها جدی و شجاع بود.

 

افزایش نرخ بیکاری در کشور

مشرق: براساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری کشور در پاییز امسال یک درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت و به 5/10 درصد رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.