قدس آنلاین یزد - فرمانده نيروي انتظامي نعمت ولايت فقيه را يك نعمت بزرگ الهي براي كشور برشمرد و گفت : كشورهاي اطراف ما به دليل نداشتن يك رهبري واحد دچار مشكلات بسياري هستند

نعمت ولايت فقيه گره گشاي مشکلات کشورهاي اسلامي است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقدم در جلسه جمع بندي نظارت رشد تعالي فردي و سازماني پليس يزد، ضمن اشاره به ارزيابي انجام شده توسط رده هاي پليسي ناجا از استان ها اظهار داشت : تلاش پليس جدا شدن از شاخص هاي كمي و به كيفيت پرداختن است و اين بازديدها بهترين فرصت است كه به بهره بري لازم برسيم.

وي ضمن اشاره به اين موضوع كه در كمبود ، قدر نعمت را بهتر مي دانيم افزود: اين كمبودها و فشارها امتحان الهي است و زماني كه به خداوند متوسل شديم گشايش فراهم خواهد شد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در تنگي ها و فشارها فرصت هاي زيادي نهفته است كه ما مي توانيم براي عبور از مشكلات از آن استفاده كنيم؛ در اين مواقع انسان پتانسيل فراموش شده اش را بدست مي آورد.

احمدي مقدم ضمن اشاره به برنامه ريزي هاي دشمنان براي كشور، ادامه داد: استفاده از نعمت عقل براي عبور و گذشت از مشكلاتي است كه سنت الهي است و اين سنت امتحان برمي گردد به مؤمنان و الان اين فرصت براي ما پيش آمده است.

وي انگيزه پليس را در جهت خدمت به مردم مهم بيان كرد و گفت: بايد از "راهكارهايي" كه بهره بري،كارآيي و توان فني پليس را بالا مي برد استفاده كنيم و راههاي برون رفت از مشكلات را بدون انجام هزينه پيدا كنيم .

سردار احمدي مقدم نعمت ولايت فقيه را يك نعمت بزرگ الهي براي كشور برشمرد و افزود: كشورهاي اطراف ما به دليل نداشتن يك رهبري واحد دچار مشكلات بسياري هستند.

اين مقام ارشد انتظامي بازرسي از رشد و تعالي را مانند يك كارگاه آموزشي دانست و گفت: اشكالات كار را بايد بيرون بياوريم ، اشكالات را كشف كنيم تا به نتيجه برسيم و اين جمع بندي و اعلام نتيجه يك ابزاري است براي رسيدن به اهداف مطلوب و از اين نتيجه گيري و جمع بندي ها مي توانيم راه صحيح را پيدا كنيم .

فرمانده نيروي انتظامي ضمن اشاره به نتايج بازديد رشد تعالي فردي و سازماني از مجموعه پليس استان يزد افزود: بافت فرهنگي و مذهبي استان يزد كنترل اجتماعي را به وجود آورده است و در حال حاضر پليس استان يزد در سلامت سازماني از بين 20 استاني كه مورد بازديد قرار گرفته نمره اول را بدست آورده است.

وي ضمن تقدير از زحمات فرمانده و مسئولان پليس اين استان خاطر نشان ساخت: كاهش جرم و افزايش كشف در همه زمينه ها نشان از تلاش ، كوشش و اراده ماموران پليس اين استان دارد.

سردار احمدي مقدم يك روي تعالي را مبارزه با شيطان و فساد و روي ديگر آن را تقوا و ايمان و تقويت مباني و انديشه هاي ديني بيان كرد و افزود: انسان ممكن الخطاء است چون "بعد" اختيار را دارد لذا خداوند در درون انسان ها وجدان و نفس لوامه را تعبيه كرده و در بيرون هم قوانين و مقررات و دستگاه قضائي ضامن اجراي قوانين الهي هستند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.