۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 261803

قدس آنلاین- تبریز: در سانحه رانندگی صبح امروز در جاده اهر- تبریز پنج معلم کشته شدند.

5 معلم در جاده اهر- تبریز کشته شدند

حبیب حسینقلی‌زاده سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در تبریز با اشاره به سه سانحه رانندگی در محور اهر بعد از خواجه به سمت هریس، اظهار داشت: 3 مورد تصادف صبح امروز از جاده اهر ـ تبریز به اورژانس گزارش شده است.

وی افزود: پنج کشته و 6  مصدوم، تلفات این سوانح رانندگی بود که مصدومین توسط فوریت های پزشکی مذکور به مراکز درمانی انتقال یافتند.

حسینقلیزاده به سانحه دیگری اشاره و خاطرنشان کرد: سانحه برخورد تصادف زنجیره‌ای بیش از 15 دستگاه خودرو سواری در ابتدای اتوبان تبریز - زنجان در ساعت 7:50 ،شش دستگاه از پایگاه‌های فوریتهای پزشکی را بمحل حادثه کشاند.

وی در ادامه تصریح کرد :از تصادف صبح امروز در اتوبان تبریز- زنجان یک تن فوت و شش مصدوم به بیمارستان امام رضا انتقال داده شدند، که حال یکی از مصدومین وخیم است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت‌های پزشکی مسیرگشایی کنند.

وی گفت: در حین وقوع سانحه ی رانندگی، شهروندان باید از هرگونه دخالت و درمان خودسرانه مصدومان خودداری کنند.

نادر فکورنیا مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تایید کشته شدن پنج معلم به نام‌های شهین پور شیخ، بیوک خانم قربان وحید، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و علیرضا فضلی راننده همگی معلم و از کارکنان آموزش و پرورش را در تصادف جاده اهر تایید کرد و گفت: هنوز خبری مبنی بر اینکه علیرضا فضلی(راننده) خودروی روا نیز کارکنارن آموزش و پرورش بوده یا نه خبری در دست نیست.

وی افزود: اجساد به پزشک قانونی شهرستان هریس انتقال یافته‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.