قدس آنلاین- تبریز:معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر تقویت بدنه اجرایی دستگاه‌های استان، گفت: در حال حاضر با خلاء نیروهای سطح مدیریتی در سیستم اداری استان مواجهیم و باید از بدنه فعلی نیروسازی کنیم.

آذربایجان شرقی با کمبود مدیر مواجه است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود بهبودی در نشست شورای هم اندیشی مدیران استان، با بیان این که وحدت مدیریتی استان آذربایجان شرقی می‌تواند زبانزد و الگوی دیگر استان‌ها شود، اظهار داشت: مجموعه مدیران استان، مجموعه‌ای یکپارچه است که توانمندی بالایی دارد و  باید این توانمندی بالا را در  صحنه ملی به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و دیگر موانع، تاکید کرد: هنر مدیریت دور زدن موانع و مشکلات است و واقعیت آن است که همه ما در سبک مدیریت دولتی رشد کرده‌ایم و هر روز دم از وجود  مشکلات می‌زنیم که در مدیریت غیردولتی برعکس این دیدگاه وجود دارد.

بهبودی خاطرنشان کرد: در حقیقت با توجه به موانع و مشکلات به وجود آمده باید به سمت تغییر نگرش در تحول نظام مدیریتی باشیم و انعطاف مقرراتی نیز لازم است تا بتوانیم فضا را متحول کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: عارضه‌ای که در دوره‌های اخیر گریبانگیر بدنه مدیریتی شده این است که مدیران رده‌های بالا کار می‌کند اما در رده‌های پایین‌تر این امر کمی کم‌رنگ‌تر می‌شود که برای در گیر کردن بدنه باید تدابیری اندیشید و با ابزارهای مختلف بدنه ادارات را نیز وارد عرصه کار و فعالیت کرد.

وی با بیان این که چالشی که در ادارات وجود دارد نبود افراد جایگزین است و ادارات خالی از افراد سطح مدیریتی هستند، افزود: باید از بدنه فعلی نیروسازی کنیم تا وقتی مدیری از جایگاه خود خارج شد آن اداره با مشکل روبه‌رو نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.