قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی خطاب به آنها بر سه موضوع مهم تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از عملکرد یک‌ساله دستگاه‌ها، اهتمام ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی و حفظ وحدت، صمیمیت و همدلی.

خواسته استاندار آذربایجان شرقی از مدیرانش
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اسماعیل جبارزاده در نشست  در نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور 60 نفر از مدیران اجرایی استان برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات آنان در یک سال گذشته، اظهار داشت: موفقیت‌های دستگاه‌های استان بسیار خوشایند و لذت‌بخش است و استانداری تمام توان خود را برای موفقیت مدیران استان به کار می‌گیرد.

وی افزود: در طول یک سال اخیر در تمام ادارات استان شاهد موفقیت‌های چشمگیری بودیم که در سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده است و اکثر دستگاه‌های استان در حوزه ماموریت‌های خود رتبه‌های برتر کشوری را کسب کردند.

جبارزاده با اشاره به این که وظیفه استانداری، هماهنگی، تقویت و حمایت از دستگاه‌های اجرایی است، گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در کنار دستگاه‌هاست تا بتوانند موفقیت‌های بیشتری را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مطمئنا مردم با شنیدن خدمات و موفقیت‌های دستگاه‌ها، نسبت به نظام و دولت و هزینه‌هایی که در راه انقلاب داده‌اند امیدوار و بدخواهان و دشمنان انقلاب مایوس می‌شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که رمز موفقیت مدیران، قصد قربت در امور است، گفت: کار کردن در شرایط فعلی که با امکانات کم، توقعات زیاد و وعده‌های به جا مانده از گذشته مواجهیم بسیار سخت است، اما اگر نیت قربة الی الله داشته باشیم قطعا موفق خواهیم بود.

وی، خطاب به مدیران استانی، بر اطلاع‌رسانی از عملکرد دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: مسوولان باید طبق فرمایش امام و رهبری، کارهای خود را به مردم بگویند.

جبارزاده افزود: یکی از اشکالاتی که همواره رییس جمهور محترم به مسوولان دولت تذکر می‌دهد این است که کارهای دولت به نحو مقتضی به اطلاع مردم نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: دهه فجر فرصتی است که مسوولان با حضور در بین مردم و تعامل با اصحاب مطبوعات و رسانه‌های گروهی خدمات دولت را انعکاس دهند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به صدور مجوز تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری تبریز، گفت: منطقه ویژه علم و فناوری بستری است که از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند روح جدیدی به صنایع استان دمیده شود و این مجوز زمانی ارزش می‌یابد که بتوانیم آن را عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر این که باید به بحث اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای قایل شویم، افزود: منطقه ویژه علم و فناوری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود و این مهم در گرو توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و تولید دانش‌محور است.

جبارزاده از مدیران واحدهای صنعتی و تمام مراکز پژوهشی و علمی و دانشگاهی استان خواست برای تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری در کنار مدیران اجرایی استان باشند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از مدیران خواست وحدت، محبت و صمیت موجود بین دستگاه‌های استان را حفظ کنند چرا که همین وحدت و هماهنگی رمز بسیاری از موفقیت‌ها بوده است.

جبارزاده گفت: محبت سقفی ندارد و اگر مدیران استان بتوانند سطح محبت بین دستگاهی را بالاتر ببرند به طور یقین شاهد موفقیت های بیشتری در استان خواهیم بود.

وی همچنین بر همکاری همه دستگاه‌های استان با ستاد گرامیداشت دهه فجر و ستاد برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز تاکید کرد.

در این جلسه مدیران ارشد استان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف اقتصادی، سیاسی، صنعتی، ورزشی و سایر موارد بیان کرده و خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با یکدیگر شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.