قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با ابراز تاسف از سانحه رانندگی صبح امروز در جاده تبریز ِاهر که به کشته شدن پنج نفر از فرهنگیان استان منجر شد، گفت: شایسته نیست تعدادی از هموطنان خود را به خاطر بی‌دقتی از دست بدهیم.

واکنش استاندار آذربایجان‌شرقی به مرگ 5 معلم در جاده اهر ِتبریز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، با اشاره به عملکرد این شورا در یک سال گذشته، اظهار داشت: اقدامات استان در بحث مبارزه با اعتیاد نسبت به دوره‌های گذشته و نسبت به سایر استان‌ها قابل مقایسه نیست و وزیر کشور از نحوه کار شورا و اهتمام مسوولان استان به این بحث اظهار رضایت کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در ناامن کردن فضای استان برای قاچاقچیان مواد مخدر، بر حمایت بیشتر از این نیرو در تقویت مبارزه با سوداگران مرگ تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به عملیات آماده‌سازی مرکز درمان و نگهداری معتادان ماده 16، گفت: هم‌اکنون پیمانکاران این مرکز به صورت جدی فعال هستند و امیدواریم با راه‌اندازی آن تا قبل از پایان سال بتوانیم سطح شهر را از وجود مظاهر اعتیاد پاک کنیم.

وی افزود: با احداث این مرکز بخش عمده‌ای دغدغه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برطرف می‌شود و ان‌شاءالله با همت همه مسوولان هرچه زودتر شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

جبارزاده همچنین با اشاره به آغاز فعالیت موسسه خیریه نجات، بر حمایت کامل استانداری از این موسسه تاکید کرد و گفت: این موسسه پل ارتباطی بین مردم و نیازمندان به درمان و نگهداری بوده و اگر مردم در کنار مسوولان نباشند کار مبارزه با مواد مخدر کار بسیار سختی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود با ابراز تاسف از سانحه رانندگی صبح امروز در جاده تبریز- اهر که به کشته شدن پنج نفر از فرهنگیان استان منجر شد، گفت: شایسته نیست که ما در اینجا برای نجات جان انسان‌ها از دام اعتیاد جلسه بگذاریم، اما در جای دیگر تعدادی از هموطنان خود را به خاطر بی‌دقتی از دست بدهیم.

وی با بیان این که متاسفانه در زمانی که اعتبارات کافی وجود داشت به این جاده توجهی نشده است، افزود: سامان‌دهی این جاده امروز جزو اولویت‌های عمرانی استان است، چرا که با جان انسان‌ها سر و کار دارد.

جبارزاده ادامه داد: در یک سال گذشته 30 کیلومتر از این جاده تعریض شده، اما باز هم 50 کیلومتر دیگر از آن باقی می‌ماند که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی اجرای آن کار سختی است.

وی ضمن دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه، از نیروی انتظامی استان نیز خواست با افزایش نیروهای خود در این مسیر و تشدید برخورد با متخلفین جلوی بخشی از تصادفات رانندگی را بگیرد.

در این جلسه در خصوص نحوه فعالیت موسسه خیریه نجات و تامین امکانات لازم برای شروع به کار این موسسه بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.