رییس سازمان بهزیستی اظهار کرد: در پکیج توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور 3 عنصر مسکن ، اشتغال و حمایت‎های بیمه‌ای مطرح شده و مسکن در میان این سه عنصر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. زیرا زمانی که معلولین دارای مسکن و سرپناه باشند بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد.

واگذاری 28 هزار مسکن و ایجاد 24 هزار شغل ویژه مددجویان بهزیستی در دولت یازدهم
1545.jpgبه گزارش  (ایسنا)، همایون هاشمی در آیین واگذاری 2040 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: در زمان تدوین برنامه پنجم توسعه شاهد آن بودیم که مددکاران اصرار داشتند مفهوم توانمندسازی در قانون جای بگیرد و در حال حاضر با انجام این‌گونه اقدامات شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: همان گونه که شاهدیم طی 3 سال گذشته 140 هزار واحد مسکونی با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین وزارت راه و شهرسازی که همواره یار غاز سازمان بهزیستی کشور بوده‌اند واگذار شده است.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم 28 هزار مسکن و به طور متوسط ماهانه 3 هزار واحد مسکونی به مددجویان ارائه می‌شود.

هاشمی در این باره ادامه داد: برای سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک دستگاه غیرتخصصی و غیرحرفه‌ای در زمینه مسکن ، واگذاری 3 هزار واحد مسکونی به صورت ماهانه اقدام بسیار سختی است اما اکنون این مهم در حال انجام است.

رییس سازمان بهزیستی همچنین ضمن اشاره به اینکه در دولت یازدهم 24 هزار شغل توسط سازمان بهزیستی کشور برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است در پایان گفت: هیچ گونه نفسانیت در بهزیستی جای ندارد که اگر باشد این سازمان به پلشتی، نابودی و عدم موفقیت کشیده خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.