اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به نایب رئیس مجلس آلمان اعلام کرد: ملت ایران خودشان سرنوشت کشور خود را تعیین کرده و اجازه حضور عمال شما و هم پیمانانتان را نخواهند داد.

مردم ایران اجازه دخالت هیچ کسی را در امور کشورشان نمی‌دهند
به گزارش فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به نایب رئیس مجلس آلمان اعلام کرد: ملت ایران خودشان سرنوشت کشور خود را تعیین کرده و اجازه حضور عمال شما و هم پیمانانتان را نخواهند داد.

متن این نامه به شرح زیر است:

« محضر نائب رئیس محترم مجلس آلمان

سلام علیکم

نخست از تمایل شما و کشور متبوعتان در یاری کردن به حل مسائل زیست محیطی در ایران و به خصوص دریاچه ارومیه تشکر کرده و امیدواریم این قبیل تمایلات فراوان برای همکاری‌های زیست محیطی از سوی شما و کشور آلمان در تمام جهان بالاخص قاره آفریقا و مساله بحران غذا و آلودگی‌های زیست محیطی در کشورهایی چون عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین که بر اثر جنگ و استفاده از سلاح‌های شیمیایی و نامتعارف از سوی متحدین شما انجام گرفته است، نمود پیدا کرده و افزایش یابد.

همچنین از حسن نیت کشور متبوعتان برای همکاری با ایران در زمینه مبارزه با تروریسم در منطقه نیز تشکر به‌عمل می‌آوریم اما خالی از لطف نیست، بدانید آن زمانی که گروه‌های تروریستی و تکفیری با حمایت‌های مالی کشورهای اروپایی و امریکا به منطقه هجوم آوردند و خسارات مادی و معنوی بسیاری بر جای گذاشتند، این جمهوری اسلامی ایران بود که از همان ابتدا علیه تروریسم و خشونت در منطقه دست به اقدام عملی زده و بطور ملموسی در مبارزه علیه آنها گام برداشت که اظهارات چند روز قبل نخست وزیر عراق جناب آقای حیدرالعبادی در اجلاس داووس سوئیس دلیل متقنی بر این مدعاست.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره برای مبارزه با تروریسم و خشونت و حمایت از مظلومین جهان و منطقه، پیشتاز و پیشگام بوده و همچنان با اتکا به اصول اسلامی، مبنی بر دفاع از مستضعفین گام‌های مستحکم و مثمر ثمری در این وادی برخواهد داشت.

سرکار خانم «کلاویا رویت»

لازم به ذکر است آن زمان که جمهوری اسلامی ایران دغدغه مبارزه با تروریسم در منطقه را داشته و در همین راستا قدم بر می‌داشت، کشورهای هم پیمان شما سرگرم مرزبندی همین تروریست‌ها به خوب و بد بوده و دست به حمایت‌های مالی و معنوی فراوان به آنها زده و یا با تشکیل جلسات متعدد درصدد پیدا کردن راه‌های مناسب برای افزایش حمایت از این تروریست‌ها بودند ولی جمهوری اسلامی به تنهایی وارد میدان مبارزه و مقابله با تروریست‌ها شده و به دور از شعارهای ظاهری و فریبنده در برابر تروریسم و خشونت ایستادگی کرد که این امر در سخنان مقامات کشورهای عراق و سوریه به خوبی مشهود و آشکار است.

نائب رئیس محترم مجلس آلمان

در خصوص اظهارات شما درباره سیاست داخلی ایران و مسایل سال 88 و بحث چگونگی برگزاری انتخابات و اینکه چه جناح و گروهی قدرت را به دست می‌گیرند، لازم است خاطرنشان شود که فقط و فقط ملت فهیم ایران اسلامی هستند که سرنوشت کشور خود را تعیین کرده و اجازه حضور عمال شما و هم پیمانانتان را نخواهند داد. ملت مسلمان ایران به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که انقلاب اسلامی‌شان به دست دوستان نااهل شما بیفتد  هرچند در راه‌اندازی فتنه 88 دولت‌های غربی از جمله دولت شما با نقض گسترده حریم داخلی سیاسی ایران دخالت‌های بی‌جایی را در این زمینه از خود نشان داده و با همکاری لابی‌های صهیونیستی درصدد برچیدن انقلاب مقدس اسلامی ایران که با خون شهیدان آبیاری شده داشتند با این حال تعصب این مردم بر خون‌های ریخته شده در انقلاب و اصول اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امثال شمایی این انقلاب را زیر سوال ببرد.

جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ شاهد برخورد دوگانه غرب با مساله حقوق بشر بوده و هست. لذا جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان یک تشکل ولایت‌مدار که حقوق ملت ایران اسلامی را همیشه سرلوحه کار خود قرار داده است از شما که ادعای حقوق بشری‌تان گوش آسمان را کر کرده است در رابطه با احقاق حق بشریت می‌پرسد:

- چرا نسبت به خشونت و تبعیض شدید نسبت به زنان مسلمان و حامی حجاب در آلمان و اروپا واکنشی نشان نمی‌دهید. مگر نه اینکه مدعی هستید در اروپا آزادی برای زنان وجود دارد و پیروان دیگر مذاهب در انجام اعمال و هنجارهای دینی خود آزاد هستند؟

- چرا نسبت به قتل وحشیانه یک زن مسلمان و محجبه مصری در دادگاه آلمان واکنشی از سوی شما صورت نگرفت؟

- چرا دولت و مقامات ارشد شما همواره از جنایت‌های رژیم اسرائیل نسبت به کودکان و زنان فلسطینی حمایت می‌کنند و در جریان جنایات اتفاق افتاده در غزه دولت شما صریح‌ترین حمایت‌ها را از رژیم کودک‌کش اسرائیل کرد؟

- چرا آن زمان که ارتش کشور شما در قالب ناتو به افغانستان حمله کرد و باعث کشته‌شدن هزاران انسان بی‌گناه شد واکنشی از شما که خود را فعال حقوق بشری می‌دانید، صورت نپذیرفت؟

- چرا دولت شما و دولت‌های غربی درقبال فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران موضع خصمانه و دور از منطق اتخاذ می‌کنند اما در قبال استفاده نظامی اسرائیل از سلاح‌های کشتار جمعی علیه انسان‌های بی‌گناه موضعی نمی‌گیرند؟

- چرا شما که ادعای حقوق بشری دارید در برابر توهین به پیامبر اسلام (ص )هیچ واکنشی نداشتید تا جایی که حتی هم پیمانان شما اقدام به حمایت از این توهین کردند.

خانم کلاویا رویت

ملت ایران همواره از نقض حقوق بشر از سوی شما و کشورهای غربی لطمه‌های فراوان دیده و همانگونه که در جریان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حمایت‌های گسترده غرب از رژیم بعث عراق، کشور شما با در اختیار گذاشتن سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی در اختیار صدام حسین باعث وارد آمدن لطمات سنگین به مردم ایران اسلامی گشت.

کارنامه سیاه غرب در زمینه حقوق  بشر و برخوردهای دوگانه با این مساله جای انکار نداشته و ندارد و شاید فعالین حقوق بشری همچون شما بتوانند چشم‌های خود را شسته و جور دیگری ببیند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.