مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر این‌که قرار نیست اتفاقی خارج از دستورالعمل افزایش قیمت وزارت راه و شهرسازی روی دهد، گفت:‌کسی حق ندارد بیش از دستورالعمل شماره ۳ از متقاضیان مسکن مهر پول بگیرد.

پولی بیش از دستورالعمل‌ها از متقاضیان مسکن مهر دریافت نمی‌شود

سیدمحمد پژمان در گفت‌وگو با  تسنیم با بیان این‌که غیر از دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر در سال گذشته (دیماه) حرف جدیدی نداریم، اظهار کرد: این دستورالعمل نیز تغییری نکرده است و کسی حق ندارد بیش از دستورالعمل‌های افزایش قیمت مسکن مهر از متقاضیان پول بگیرد.

وی ادامه داد: چرا که قراردادی با مردم امضا شده است، اگر هم دستورالعملی آمد به دلیل اتفاق غیرمترقبه که خارج از اراده همه بود به اندازه همان دستورالعمل سوم قیمت‌ها تعدیل می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که قرار نیست خارج از این دستورالعمل اتفاقی روی دهد، اظهار کرد:‌ معاونت امور مسکن و ساختمان پیگیر اجرای دستورالعمل مذکور است.

به گزارش تسنیم، در هفته های اخیر شرکت عمران شهر پرند با اعلام قیمت نهایی شماری از پروژه‌های مسکن مهر موجبات اعتراض متقاضیان این طرح را به‌وجود آورد. آنها معتقدند افزایش قیمت مسکن مهر بیش از دستورالعمل‌ وزارت راه و شهرسازی و وعده‌های داده شده از سوی مدیران در این زمینه است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.