رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچیانی که اقدام به قاچاق مواد مخدر در پوشش بار میوه و خرده فروشی این مواد در سطح پایتخت کرده بودند خبر داد.

قاچاقچیان مواد مخدر در میدان تره‌بار نقره‌داغ شدند
1422269883520_arash khamooshi -23.JPGسرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با (ایسنا)، در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت اعضای باندی در امر قاچاق مواد مخدر در پوشش بیمه ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرارگرفته و پس از اطمینان از این موضوع مشخص شد که سوداگران مرگ محموله‌های مواد مخدر را از نواحی جنوبی کشور در قالب بار میوه به تهران حمل کرده و پس از انتقال به میدان میوه و تره بار مرکزی آن را به خودروی دیگری منتقل کرده و به مخفیگاهشان می‌برند.

وی با بیان اینکه پس از انتقال مواد مخدر مخفیگاه قاچاقچیان اقدام به خرده فروشی این مواد کرده بودند اظهار کرد: در همین راستا پرونده به شکل ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به عملیات دستگیری سوداگران مرگ گفت: سرانجام ماموران از طریق منابع اطلاعاتی متوجه شدند که بناست در ساعت 18 روز پنجم بهمن ماه یک دستگاه کامیون سپیدرنگ با بار خیار به میدان میوه و تره بار مرکزی مراجعه کند که به احتمال زیاد این کامیون حامل بار مواد مخدر است.

بخشنده با اشاره به شناسایی کامیون از سوی ماموران و صدور دستور ایست اظهار کرد: ماموران پس از توفیق کامیون ضمن رعایت کلیه قوانین و با مجوز مقام قضایی اقدام به بازرسی از آن کرده که در جریان این بازرسی 25 بطری نوشابه حاوی تریاک که در آن‌ها جمعا 47 کیلو و 500 گرم مواد مخدر جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دو متهم به نام‌های عابد و غلام نیز در جریان این عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند گفت: علاوه بر این افراد ، مواد مخدر مکشوفه نیز به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.