قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه تبریز گفت:: رژیم غاصب صهیونیستی بداند حمله حزب‌الله پایان کار نیست؛ حزب‌الله قهرمان و مقاومت فلسطین تا سقوط و نابودی رژیم ددمنش و کودک‌کش اسرائیل از پای نخواهد نشست.

حزب الله تا نابودی رژیم ددمنش و کودکش رژیم صهیونیستی از پای نخواهد نشست/انقلاب اسلامی پایان استعمارگری غرب و سرآغاز خودباوری بود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،یت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این ایام فرصتی را فراهم می‌کند که مردم به مسائلی که به برکت انقلاب روی داده، بیشتر از قبل آشنا شوند.

وی، دهه فجر و بازگشت امام راحل را سرمنشأ تحولات بزرگ در ایران اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: امام راحل پس از 15 سال دوری از وطن در کشور حضور یافتند و رهبری انقلاب اسلامی را به دست گرفتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  تصریح کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 سرآغاز دوران جدیدی نه تنها در تاریخ ایران، بلکه در تاریخ بشریت بود.

آیت‌الله مجتهدشبستری عنوان کرد: انقلاب اسلامی پایان دوران تحقیر اسلام به وسیله شرق و غرب‌ها، پایان سلطه‌گری جهان غرب و آغاز خودباوری و بیداری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه غربی‌ها و شرقی‌ها فکر نمی‌کردند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، متذکر شد: امام با حمایت مردم در سال 57 با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی را به هم زد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز غربی‌ها و استکبار با دسیسه و توطئه‌های مختلف در تلاش هستند انقلاب اسلامی ایران را ساقط کنند که به فضل الهی و با تدابیر و مدیریت و بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ناموفق بوده و هرروز منزوی‌تر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بیان داشت: مطمئناً مردم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور و ولایت‌مدار آذربایجان با حضور گسترده و باشکوه در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود به امام، ولایت و پاسداری از خون شهیدان را نشان داده و مشت محکمی بر دهان مستکبران و کسانی که با ‌آمریکا و رژیم صهیونیستی همفکر هستند و سخنان آنان را در داخل مطرح ‌می‌کنند، خواهند زد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به عملیات نیروهای حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای حزب‌الله انتقام خون شهیدان قنیطره را گرفتند.

آیت‌الله شبستری تأکید کرد: حمله حزب الله لبنان سبب شد رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی به وحشت و هراس بیفتد و بخش اعظمی از مناطق خود را تعطیل و جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عنوان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی بداند حمله حزب‌الله پایان کار نیست؛ حزب‌الله قهرمان و مقاومت فلسطین تا سقوط و نابودی رژیم ددمنش و کودک‌کش اسرائیل از پای نخواهد نشست.

آیت‌الله شبستری به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اشاره کرد و توضیح داد: آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در این نامه خطاب به جوانان غربی گفتند که بیایید و اسلام را از منابع اصلی که همان قرآن کریم، اخلاق و سیره پیامبراکرم (ص) است، بشناسید و نه از حرف‌هایی که دشمنان اسلام به شما می‌گویند.

خطیب جمعه تبریز در پایان با اشاره به تدوام درگیری در مصر، تشریح کرد: تبرئه فرعون مصر و دو فرزندش موجب شده انقلاب مصر تجدید شده و دوباره انقلاب این کشور آغاز شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.