قدس آنلاین- تبریز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : برپایی تمدن بزرگ اسلامی مقصد و هدف نهایی انقلاب و نظام اسلامی است.

برپایی تمدن بزرگ اسلامی مقصد و هدف نهایی انقلاب و نظام اسلامی است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در دوره تربیت و تعالی ناحیه ای خواهران بسیجی مراغه افزود : منویات و نگرش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) به عنوان سکاندار امت اسلامی ، ترسیم بخش تمدن بزرگ اسلامی در جهان است.

وی اظهار کرد : برپایی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی مبدایی بزرگ برای شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی در جامعه بوده و این امر با حرکت در مسیر رهبری و ادامه سیره ائمه معصومین (ع) محقق خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در راستا و مسیر تبیین و ترویج مبانی و ارمان های اسلام ناب محمدی (ص) نقش مهمی در شکل گیری بیداری اسلامی و گسترش اسلام در جهان داشته است.

حجت الاسلام فیضی زاده تصریح کرد : تبیین سیره امام رحل در راستای بازشناسی سیره معصومین (ع) ضروری بوده و کسانی که درصدد آرشیوی کردن این سیره و تفکر دارند ، راه به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به اهانت های رسانه ای غرب به ساحت پیامبر اسلام (ص) خاطرنشان کرد : هدف نهایی غرب و نظام سلطه از این توطئه های شوم ، ضربه زدن به سیمای نورانی پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) بوده و به دلیل واهمه آنها از گسترش فرهنگ و تفکر اسلامی در جهان صورت می گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.