قدس آنلاین- تبریز: رئیس فدراسیون ورزش سه گانه با اشاره به اهمیت ورزش در تربیت نسل های متعهد، مومن و تندرست، گفت: این ورزش به دلیل سختی های خاص خود می تواند نقش موثری در تربیت نسل های آتی ایفا کند

آذربایجان شرقی که یکی از قطب های اصلی ورزش سه گانه در کشور است

 به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدعلی صبور امروز  در مجمع انتخابات هیئت سه گانه اظهار داشت: ورزش سه گانه به دلیل سنگینی و سختی، با روحیه مقاومت و ایستادگی مردم آذربایجان همخوانی بسیاری دارد و باید برای بهره گیری از این استعداد خدادادی و توسعه این ورزش در آذربایجان شرقی که یکی از قطب های اصلی ورزش سه گانه قلمداد می شود، گام های اساسی برداشت.

وی ورزش را سد محکمی در مقابل تهاجم و جنگ نرم فرهنگی دشمنان دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، امر به ورزش امر به معروف است و سپاه به دلیل وظیفه ذاتی خود می تواند نقش موثری در این عرصه ایفا کند.

صبور یادآوری کرد: یکی از وظایف سپاه دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است و توجه و اهمیت دادن به مقوله ورزش به منزله تحقق این رویکرد سپاه ارزیابی می شود.

وی همکاری آموزش و پرورش در توسعه ورزش و فرهنگ ورزشکاری در جامعه و همچنین افزایش ضریب بیمه ورزشکاران سه گانه را از خواست های اصلی این فدراسیون برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.