رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که به عنوان یک مسلمان به احتمال انجام توافق تا پایان سال جاری امیدوار است.

صالحی: به انجام توافق هسته‌ای تا پایان سال امیدوارم/ از دستاورهای هسته‌ای صیانت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان بعدازظهر جمعه بعد از حضور در مراسم ختم پدر شهید رضا قشقایی، از دانشمندان هسته‌ای کشورمان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، گفت: دهه فجر یادآور مقاومت‌ها، دستاوردها، پیش قراول شدن به عنوان یک ملت و برگزیده خدا شدن در برقراری پرچم اسلام است یعنی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است. امروز هم بنده در مجلس یادبود پدر شهید قشقایی که چند روز پیش به رحمت خدا رفت شرکت کردم و وظیفه خود دانستم که بیایم و به این خانواده بزرگوار تسلیت عرض کنم.

او درباره اخبار خوش هسته‌ای نیز بیان کرد: همواره می‌خواهم به ملت بزرگوار ایران عرض کنم که ما به عنوان خادمین این ملت بزرگوار که به ما اعتماد کردند و چند صباحی عهده‌دار مسوولیت سازمان انرژی اتمی هستیم قول می‌دهیم که از تمامی حقوق این ملت بزرگوار در دستاوردهای فرزندان غیور این ملت صیانت کنیم.

صالحی ادامه داد: مطمئن باشند که در چارچوب عزت و مصلحت آنچه که منافع ملی کشورمان را در بر گیرد همان را مدنظر قرار خواهیم داد و به لطف الهی و اذن او هم به آینده خوش‌بین هستیم.

رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره احتمال دستیابی به توافق کلی تا پایان سال جاری گفت: انسان همیشه با امید زنده است. ما به عنوان یک مسلمان امیدواریم و اعتقادم بر این است که اگر تفاعل به خیر کنیم حتما پیدا می‌شود.

وی هم‌چنین از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) زیارت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.