۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 261976
گل محمدي بعد ازبردن پرسپوليس چه گفت؟

به گزرش قدس آنلاين،‌ سرمربی تیم ذوب آهن گفت: تعطیلی لیگ همانند ترمزی روند رو به رشد تیم ما را گرفته بود و برد در این بازی تاثیر بسیار زیادی در روند آینده بازی‌های ما خواهد داشت.

 

 یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این سه امتیاز کمک زیادی به ما کرد تا از نظر روحی – روانی وضعیت بهتری پیدا کنیم. تیم حریف توانست در نیمه اول ما را غافلگیر کند اما در همین نیمه ما بسیار خوب بازی کردیم، فضاهای پشت دفاع پرسپولیس را استفاده کردیم و توانستیم از همان جا نیز ضربه را وارد کنیم.

 

وی درباره پیشرفت تیمش اظهار کرد: پیشرفت ما در نیم فصل اول روند رو به رشدی به خود گرفت اما تعطیلی 50 روزه همانند ترمزی جلوی پیشرفت ما را گرفت و بازی امروز تاثیر بسیار زیادی بر تیم ما خواهد داشت چرا که ما فکر می‌کردیم با این تعطیلی تیم ما تضعیف شده اما نشان دادیم که هماهنگ هستیم.

 

گل‌محمدی درباره میانگین قدی بازیکنان دو تیم گفت: اگر می‌بینید پرسپولیس از کناره‌ها حمله می‌کرد و مدام توپ را روی دروازه ما می‌ریخت به دو دلیل بود. یکی اینکه ما کناره‌های خود را درست و محکم نبسته بودیم و دوم اینکه آن‌ها از میانگین قدی بالاتری نسبت به ما بهره می‌بردند که خوشبختانه از این مزیت نتوانستند استفاده کنند.

 

وی درباره بازیکنان جوانش و اینکه چرا آن‌ها به صورت سینوسی در یک بازی خوب و در بازی دیگر بد هستند گفت: نداشتن تجربه کافی اصلی‌ترین مشکل آن‌هاست. با بازی‌های مستمر آن‌ها به شرایط خوبی می‌رسند. هرچه بازی کنند، قطعا فوتبال بهتری ارائه خواهند داد. جوانان خوبی داریم و دل بستیم به این جوانان. آن‌ها باید نیم فصل دوم ما را همراهی کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.