۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: 261980
توجيه درخشان بعد ازباخت هاي پي درپي

به گزارش قدس آنلاين،

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن مستحق کسب پیروزی بود.

 

به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان، حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول بدی را شروع کردیم اما در نیمه دوم خوب بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. ما مستحق شکست نبودیم و آنچه فرصت داشتیم را با بی‌دقتی از بین بردیم.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: آنچه مهم بود این است که گاهی فوتبال روی خوشش را به تیم ما نشان نمی‌دهد. ما در حالی که امروز مستحق شکست نبودیم و حداقل باید با مساوی خارج می‌شدیم، شکست خوردیم. البته در این شکست ما داوری هم کمک کرد تا این نتیجه برای تیم ما رقم بخورد.

 

وی درباره صحبت‌هایی که در مورد کی‌روش و تیم ملی کرد و نظرسنجی‌هایی که نشان داد مردم از این تیم خوش‌شان می‌آید گفت: من فقط در مورد تیم ملی گفتم که چرا آن نتیجه را گرفتیم. ما برنامه‌ریزی‌هایمان به دلیل آن شکست به هم خورد چرا که فکر می‌کردیم ایران تا فینال می‌رسد و به همین دلیل تمرین‌های خود را به این هفته موکول کرده بودیم.

 

درخشان ادامه داد: سوال من از سرمربی تیم ملی این بود که چرا آن بازی را واگذار کردیم. آیا این سوال غیر منطقی است که من گفتم علت واگذاری بازی چه بوده است؟ یعنی ما حق نداریم از یک مربی خارجی بپرسیم چرا به عراق باختیم؟ شما مردم هم باید از کی‌روش بپرسید. شما خبرنگاران هم باید بپرسید. این توهین نیست. من هنوز هم به عنوان یک فوتبالی سوال دارم که چرا ما به تیمی مثل عراق باختیم. مردم اگر دوست دارند کی‌روش بماند، بماند اما ما نباید غافلگیر چنین فوتبالی شویم.

 

وی درباره طرفداران پرسپولیس که مدام شعار حیا کن و رها کن را اعلام می‌کردند افزود: هوادار هر تیم انتظار دارد که تیمش برنده باشد اما وقتی این همه فشار می‌آوری و توپ‌هایت به گل تبدیل نمی‌شود قاعدتا فشار به روحیه آن‌ها وارد می‌شود و آن‌ها شعارهای حیا کن و رها کن می‌دهند که حق آن‌ها هم هست اما آن‌ها باید بدانند که پرسپولیس تیمی است که امسال بحران در بحران برایش ایجاد شده است و این تعطیلی 50 روزه هم آخرین لطمه را به تیم پرسپولیس وارد کرد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس در آن بیان کرد: پرسپولیس همین بضاعت را دارد و همین قدر پول داشته و خرج کرده است. حالا ما باید برویم در آسیا و در مقابل تیم‌هایی قرار بگیریم که از آخرین تجهیزات و تکنولوژی‌ها و بازیکنان فوتبال استفاده می‌کنند. فقط می‌توانم امیدوار باشم که بازیکنانم کیفیت خوبی داشته باشند.

 

 حمید درخشان همچنین در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار کرد: ما بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم بلکه در نیمه دوم روند بهتری هم داشتیم و به نظر من مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و روی یک بدشانسی گل دریافت کردیم.

 

وی افزود: امروز تیم ما کمی سنگین بود به خاطر اینکه تحت فشار بدنسازی هستیم و هنوز از آن شرایط خارج نشده‌ایم. ما برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم که تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند و لیگ در همان زمان مقرر آغاز خواهد شد. حال که لیگ زودتر آغاز شد باعث شد برنامه‌ریزی ما به هم بخورد و بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط خوبی نباشند. با این حال باز هم تاکید می‌کنم که نیمه دوم بازی تیم ما خیلی بهتر بود و مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.

 

وی درباره عملکرد ژوزه تادئو نیز گفت: این بازیکن نیازمند زمان است تا با تیم هماهنگ‌تر شود. او از یک فرهنگ و کشور دیگر به ایران آمده و باید زمان بگذرد تا با تیم هماهنگ شود. البته معتقدم تادو امروز بهتر از آن چیزی که تصور می‌کردم بود.

 

سرمربی تیم پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت‌های پی‌درپی پیام صادقیان هم گفت: قبول دارم پیام صادقیان به خاطر مصدومیت و یا محرومیت امسال به تیم ما کمک نکرده است. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت پیام صادقیان با موضوع حق رشد او ارتباطی داشت نیز گفت: نه مصدومیت او به حق رشد ارتباطی ندارد. پیام به خاطر کشیدگی عضله نتوانست در دیدار مقابل ذوب آهن بازی کند. مدارک پزشکی این صحبت هم موجود است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد نیز گفت: قطعا همین طور است. در هفته‌های آینده تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند و ما می‌توانیم با کسب امتیاز خود را به بالای جدول بیاوریم. امیدوارم در بازی‌های آینده بدشانسی دست از سر پرسپولیس بردارد.

 

درخشان همچنین درباره حمایت مردم از کارلوس کی‌روش هم گفت: من هم مخالف کی‌روش نیستم. من فقط به عنوان یک فرد فوتبالی سوال کردم که چرا باید مقابل عراق شکست بخوریم. سطح فنی فوتبال عراق از ایران پایین‌تر است و ما نباید از این تیم شکست می‌خوردیم. من که در این باره حرف بدی نزدم. من با کی‌روش دشمن نیستم که بخواهم به خاطر این موضوع از او انتقاد کنم. تنها صحبت من دلیل باخت مقابل عراق بود. من حتی به نوع بازی تیم ملی هم کاری نداشتم و فقط نتیجه را می‌دیدم. البته کی‌روش نشان داده هر بازیکنی که از او انتقاد می‌کند نامش را از لیست تیم ملی خط می‌زند. شاید به خاطر انتقادهای من نام من را هم از تیم ملی خط بزند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سردار IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    26 1
    آقای درخشان به تیم خودت برس ول کن کیروش چکار کرده چکار نکرده این تیم همش داره میبازه چرا عباس زاده را بازی نمیدی یه ذره تیم را جمع و جور بکن.
  • سردار IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    36 0
    آقای درخشان به فکر تیم خودت باش آقا من طرفدار خسته شدم والا ده سال پیرتر شدم .بازیکن های پرسپولیس کبیر یه ذره تکون بخورید این چه وضع بازی کردن هست آقای طارمی هنوز دو روز نیست اسمت دراومده چرا خودت را گم کردی تو هم مثل صادقیان پوچ میشی حواست را جمع بکن
  • راکی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    39 2
    اقای درخشان خواهش می کنیم برو ...
  • ali IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    24 2
    برو بابا چوپان
  • فوتبال دوست IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    40 1
    برو دماغت رو دوباره عمل کن شاید مغزت کار کنه دیگه اینقدر شکست نخوره تیمت. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ با این استعدادت به کیروش ایراد می گیری؟ خجالت بکش
  • دکتربابایی-اذربایجان غربی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    34 31
    اقایی درخشان-اشکالاتی که به دایی وکیروش میگرفتی ؟چنددرصدتوهم داری/
  • پیراسته فر IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    41 32
    تا چندروزپیش این آقا برای "تیم ملی"نسخه می پیچید وکی روش راتمسخرمی کرد!
  • habib IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    تو خود ميداني كه بيشتر از اين چيزي تو چنته نداري حالا ناله ميكني عزيز من تو با اشراف كامل به پرسپوليس آمدي وادعا داشتي كه اين تيم با همين نفرات بهتر ميتواند نتيجه بگيرد حالا در نيم فصل تقويت كردي باز نتيجه باخت بود بهانه نگير به موقعيت امتياز نميدهند به گل وبرد امتياز ميدهند بهتر با كمال احترام استعفا بدهي وبروي تا بيرونت نكردن
  • احمد IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    به انداره گليم خود پا دراز كن
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    آقای درخشان خودتو مشکل اصلی پرسپولیس هستی تو نمی خواد نگران باخت تیم ملی باشی همین که حواست به باخت های دنبال هم پرسپولیس باشه کافیه ودر ضمن مربی که با پارتی و نابه حق بشه سرمربی وضعش بهتر ازاین نمیشه من خودم طرفدارپرسپولیسم ولی بعداز رفتن دایی ازباخت های پرسپولیس خوشحال میشم
  • مهدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 0
    درخشان قبل اینکه لیگ تعطیل شه میگفتی تعطیل شه تیمو درس کنیم حالا که دیدی نه عرضه ی تیم درست کردن نداری میگی لطمه زد بما.بعد درخشان نقد بزرگ نشدی که از انتقاد کنی.اگه تو سرمربی تیم ملی بودی به بحرین هم میباختیم پس حر مفت نزن
  • برج علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 0
    شما پات از گلیم بیشتر دراز نکن تیم توی جدول گحاست بد 90 دقیقه ده نفره بازی کردن انهم در پنالتی که تمام مربیان بزرگ میگون شانس پنجاه پنجاه است شما ناخن کوجک اقای کی روش نمیشی
  • محسن افضلى IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 0
    آقاى درخشان چرا دنبال بهانه ميگردى تا شكست خودت رو گردن اين و اون بندازى اگر برنامه ريزى ليگ بد بوده براى همه تيمها بد بوده تو اگر بتونى تو اين شرايط بحرانى تيم رو نجات بدى كارى كردى .... خواهشا برووووو
  • غلامحسین عباسی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 0
    اقایدرخشان،ازپرسپولیس برو هنوز که تیم رابه دسته یکنفرستادهای ،سه بازی نیمفصل صفر امتیاز ،سه تقابل بایحیی هرسه تاباخت تو ووزارت پرسپولیس رانابود میکنی خواهشمندم استعفابده
  • ﺳﺎﺭﻱ سرخ IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﺗﻴﺐ ﺯﺩﻥ و ﻟﺒﺎﺱ ﺳﺖ ﺑﻮﺷﻴﺪ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺳﻦ ﻭﺳﺎﻝ .ﺑﻪ ﺑﺎﺯﻳﻜﻨﺎﻧﺖ ﻳﺎﺩ ﺑﺪﻩ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻗﺪﻣﻲ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﺳﺨﺘﻲ ﺗﻮﺏ ﺭﻭ ﺭﺍﻫﻰ ﺍﺳﻤﻮﻥ نكنند ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻞ ﻛﺮﺩﻧﺶ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮﻩ!!!!!!!!!!!!!!! ﺧﺪﺍ ﺟﺮﺍ ﺍﻳﻨﺎ نمﻳﻔﻬﻤﻨﺪ ﺑﺮﺳﺒﻮﻟﻴﺲ ﻣﺜﻞ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻧﻤﻮﻥ ﺑﺮﺍﻣﻮﻥ ﻋﺰﻳﺰﻩ???????? ﺑﺎﺷﻜﺴﺖ ﻫﺎﺵ ﻣﻴﺸﻜﻨﻴﻢ ﺑﺎ ﺑﺮﺩﻫﺎﺵ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﻴﺷﻴﻢ !?!?
  • فیروز IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    درخشان عزیز نتیجه فوتبال را گل های زده یک تیم به تیم مقابل مشخص می کند ونه اینکه ما خوب بازی کرده وخوب گل خوردیم ومستحق باخت نبودیم وداور هم به نفع تیم مقابل بازی کرد وعلت بحرانهای پرسپولیس هم خود جنابعالی بوده وجناب سیاسی ،.کاری که نکردید هیچ اوضاع را از آنچه بود بدتر کردید .وفاتحه پرسپولیس را خواندید.ضمنا" همان طرفداران فوتبال که به ماندن کی روش رای میدهند ،برای رفتن جنابعالی از پرسپولیس هم با صدای رسا در هربازی اعلام نظر می کنند .شما اینکاره نیستید برو برای خودت کاری پیشه کن واسلام
  • احمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    2 0
    درخشان حیا کن
  • siroos IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    1 1
    اقای درخشان تو عرضه شاگردی کیروش را هم ندار خفه شو دیگه بسه
  • ابراهیم IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 1
    ازبس شماهاحاشیه درست کردید مگه گذاشتید اون ازشماهاکه تیم داشت بازی میکردگفتیدکیروش اونقدرپول گرفته فلان جورقردادبسته باباقبول کنیدازشمابرتره حسادت تاکی اینقدرباابرووفرهنگ ایرانی بازی نکنیدیادته توی یه بازی لیگ مدافعت رفت نوک حمله هرچی صداش میزدی برنمیگشت توروبازیکنت تسلط نداری اونوقت چه بیانیه میدی؟
  • a IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    آقای فدراسیون یه کلاس فرهنگ صحبت کردن واسه این مربی ها بزار مایه آبروریزی شدند بخدا مقصر باخت تیمت جام ملتها شده؟؟؟
  • شهری IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    سلام من یک پرسپولیسیم از آقای درخشان خواهش میکنم از این تیم بره جان عزیزترین کست برو فقط برو
  • امين IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    بخدا قباحت داره!!!! كسي كه تيمش نميتونه ده دقيقه منظم و با تاكتيك بازي كنه بياد براي تيم ملي ، اونهم كي روش نسخه بپيچه و انتقاد كنه . آقاي درخشان مردمو چي فرض كردي عزيزم چرا شما و امثال شما دست از سر اين فوتبال بر نميدارن . درسته ميخواي تو پرسپوليس بموني ولي آخه به چه قيمتي؟
  • محمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    من يك پرسپوليسي ام. و مي خواهم بدانم آقاي درخشان شما كه از كيروش انتقاد ميكني خودت چه تاج گلي به سر تيم زدي؟ افتخاراتت را كامل كن و اين تيم را هم ببر يك دسته پائين تر! مسئولين باشگاه چرا پس از حذف از جام حذفي و 3 باخت پياپي عذر اين آقا رو نمي خوان؟ ديگه تاكي بايد شاهد باخت باشيم؟ كه شخصي مثل فيروز كريمي بياد و پرسپوليس رو مسخره كنه؟
  • امین IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    3 0
    خب آقای دلال خان، تویی که سالها از مربیان قبلی پرسپولیس انتقاد میکردی! ایا اونها دیگه میلیارد میلیارد پول خرج میکردند؟ سالها چشمانت را بسته بودی و از چپ و راست از همه مربیان پرسپولیس انتقاد کردی که آرزویه نیمکت پرسپولیس بر دلت نماند و خودت هم اومدی و بهش چسبیدی! خب جواب بده حالا! تو این همه سال تیم میلیاردی خرج میکرد، به شما که رسید پولها تمام شدن؟ دلیل کنار گذاشتن نیلسون چی بود؟ فقط دلالی دلیل آوردن این همه بازیکن درجه ۳ چی بود؟ فقط دلالی! آیا نمیشد بجای اینکه لیست پرسپولیس رو پر کنی و به فکر دلالی ات باشی، دو تا بازیکن درست میگرفتی؟ شما که از همه انتقاد میکردین، پس حالا به این نتیجه برس که آقای دایی سال قبل با هزار بدبختی و مکافات و بی پولی و اعتصاب و... تیم رو نایب قهرمان کرد، شما که اوضاع پرسپولیس را میدیدی، چرا به سر اومدی تیم رو از دایی ربودی؟؟؟ لطفا بهانه نیار!
  • *اااااتا IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    1 1
    جناب دلال زاده! دیگه نمیتونی واسه باختهایت توجیح بیاری! تو که بعد از پنجاه روز تعطیلی اومدی میگی ما تمریناتمان رو گذاشته بودیم برا همین هفته آخر، ولی چون تیم ملی شکست خورد و بازیها جلو افتاد! آیا قبل از رفتن تیم به جام ملتها، سازمان لیگ اعلام نکرد که اگر تیم حذف شود بازیها یک هفته بعد انجام میشود؟ چطور همه تیمهای لیگ در جریان این برنامه بودند، جز تو؟؟؟ اندازه یک پیش فصل هم فرصت داشتی که بازیکن جذب کنی و تیم رو بسازی، حدود ۱۰ بازی لیگ و جام حذفی در نیم فصل اول هم نوش جانت ، میگیم اونها هم تدارکاتی بودن، این بازی اول نیم فصل دوم هم که باختی فدا سر هوادار، اگر مردی، اگر مربی هستی، اگر دانش داری و تویه نیم فصل دوم و بدون احتساب نیم فصل اول، اگر رتبه اول تا ششم هم بیاری ما هواداران بهت نمره بیست میدیم، ولی تو ی دلال زاده ای و کارت فقط پر کردن جیبته، نه خون و دلهایی که هوادار میخوره!
  • صادق IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    1 0
    توکه ازمربیگزی چیزی نمیدونی شاهین بوشهر داماش گیلان رابه دسته یک فرستادی پرسپولیس هم که همش شکست اسم کیروش بزبان نیاری سنگین ترهستی.
  • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    میشه تشریفتو از پرسپولیس ببری خواهش میکنم تو پنجاه روز چکار کردی نیکو پایم بهم نمیدن
  • رضا IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    2 0
    اقای درخشان تو یک دلال بیشتر نیستی تو همونی هستی که گفتی دفاع چپ تیم ملی عراق با 20سال سن واین کیفیت بازی به دردم نمیخوره رفتی سراغ بازیکنی درجه سه از فلسطین وبازیکنی هپاتیتی ازبک بقیه خریدهای نیم فصلت هم به احتمال زیاد به همین سبک بوده
  • مجید IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    3 0
    بهتر اقای درخشان محترماته خودتون بریند .کاری که تو با پرسپولیس کردی تو کتاب گینس باید نوشت .فقط دنبال باند باند بازی و توجیهی
  • سامان IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    ه درخشان سرمربی باشه حتما سقوط میکنیم .قسم میخورم